HF-kalender voor KWF! ⭐️

Al 143 kalenders verkocht voor het goede doel KWF!

Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige kalender hierbij steun je het KWF en/of doneer los !

Waar ?

Voor een prachtige kalender :

Mocht je geen prachtige kalender willen maar wel willen doneren… hier :

Wees erbij! OP = OP!!!
Nog slechts 7 beschikbaar !!!

Laten we dit met z’n allen een groot succes maken!

6 likes

Serieus… nog maar 7? #fomo

3064B585-9BC6-4FE7-8127-CC63E38DA9C7

6 likes

@RvD033 @Reneetje @GewoonGerrit @G-Seko Maakt 1 van jullie er 6 van? Tag ook gerust nummer 5 en 4 :wink:

4 likes

Hoor ik 6? :rofl:
image

2 likes

Bijnaaaaaaa
@Zeittop
@Zlatan
@Zlatan
@Nickjackelson

3 likes

KWF Kalender sale:

Koop er twee, betaal er drie
Voor de allerlaatste exemplaren
image

8 likes

@diverman @Watchabano @Oldheritage @WatchWalker niet lekker als een mooie sigaar, gaat wel stuk langer mee :wink:

3 likes

Beste @Giorgio @Firly @Hill-me @Philippus_II:

Je bent als gewaardeerd HorlogeForum-lid in de gelegenheid om 1 van de laatste gelimiteerde HF-kalenders te kopen. Gelimiteerd? Jazeker! Dit jaar slechts 150 stuks gedrukt voor een exclusief tintje op je toilet of kantoor.

Er zijn er nog slechts 7, dus wacht niet te lang met bestellen! Met jouw bestelling steun je ook direct een goed doel, dit jaar is dat het KWF. Geen interesse in een kalender? Een donatie is ook welkom, goed voor de karma punten enzo.
Nu bestellen op de site van Watchfellows is voor de kerst in huis!

Misschien ben je al eens getagd of heb je al besteld, grote sorry in dat geval. Zal het dit jaar niet meer doen :hugs:

8 likes

Nog maar 6 te koop !!!
@edwardmandy @Cricket33 @sgraaf @BaytLif
Al getagt … dan sorry

5 likes

Ah eindelijk:
image

4 likes

We zijn er bijna! En aangezien ik niet de kalenders kan signeren, maak ik voor alle 150 een persoonlijke kaart :laughing::joy:

24 likes

Heb jij je kinderen aan het werk gezet? :thinking: #kinderarbeid :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Jij krijgt niks meer. :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

5 likes

Held! :star_struck:

4 likes

Tijd voor een
image
Oh nee, het zijn er nog maar 6! :crazy_face:

2 likes

7 :disappointed_relieved:

1 like

Weer eentje minder op voorraad nu :wink:

3 likes

Nu is het 6 :hugs::tada::hugs::tada:

3 likes

Kan opeens niemand meer taggen voor de laatste 6 kalenders :flushed::flushed::flushed:

3 likes