Jaaajaaaaa uitverkocht!!!
Dank aan iedereen die een kalender heeft gekocht en hiermee het KWF steunt !!!
Dank aan de mede UP Army Collega’s!!
Uitverkochtttt!!!
Dank aan @Jurk en @Aequitas1981 en iedereen achter de schermen !
Jaaajaaaaa uitverkocht!!!
Dank aan iedereen die een kalender heeft gekocht en hiermee het KWF steunt !!!
Dank aan de mede UP Army Collega’s!!
Uitverkochtttt!!!
Dank aan @Jurk en @Aequitas1981 en iedereen achter de schermen !
Bam, lekker hoor!!!
Joepie
Dank aan alle kopers en donateurs
Doneren kan nog steeds hoor
De voorraad is weg, zou ik zweren
Ik dank dus de dames en heren
Die hebben besteld
En daarmee hun geld
Aan’t goede doel willen doneren!
Volgend jaar, beetje opschroeven naar de 250 en dan eens een keertje naar de hartstichting, heb ik er ook profijt van
.
Maar mijn dank gaat uit naar de gehele organisatie en natuurlijk naar onze kunstenaar Bansky, ehhh ik bedoel @Jurk natuurlijk en @Plees voor de marketing
U bent op missie mr. Bond, Bill Bond . Sorry Bill zit in de films vibe van Bond
Ah joh pussy, octopussy
Up
Mooi gedaan allemaal! Dank aan allen.
Doneren kan nog steeds.
Neeeee, @Aequitas1981 en @Timo9 kwamen met briljante ideeën, ik heb ge-upperd
Zoals gezegd:doneren kan nog
Jullie zijn allemaal toppers!! Thx voor alle hulp mensen
En ik weet zeker, die donaties komt ook nog goed!
Ik ga sowieso nog een extra donatie doen in mijn jaarlijkse eindejaars donatieronde.
Ik nodig iedereen uit dat ook te doen
We gaan ook van alle bestellingen die met code HF2024 binnen komen nog een gedeelte van de opbrengst doneren. Tot nu toe alleen nog steeds niet gebeurd Terwijl we zulke mooie spulletjes hebben
Even een korte wrap up/ update van de kalenderbrigade:
De HF verjaardagskalender van @Jurk is volledig uitverkocht (150 stuks) De complete opbrengst hiervan gaat naar het goede doel KWF. We moeten nog even rekenen hoeveel dat exact is, afhankelijk van bv hoeveel er naar het buitenland verstuurd moeten worden. Totaalbedrag volgt zsm!
Doneren rechtstreeks aan KWF kan nog steeds via deze link De teller staat nu op €697, doel is om hier €1000 euro van te maken. Laten we dit, volledig in Horlogeforum stijl, ook gewoon gaan fixen de aankomende dagen
En last but not least, alle bestellingen die de aankomende dagen binnen komen via onze webshop met in de opmerking HF2024 doneren wij nog eens 10% van de opbrengst aan KWF. Dus zoek je bijvoorbeeld nog een mooi schoonmaaksetje of watchroll voor je collectie, een toffe tray voor op je nachtkastje of een watchwinder voor je grail, nu is het moment! Jezelf een gaaf kerstkado en nog eens extra bijdragen aan het goede doel, hoe tof is dat
Donatie zojuist gedaan, op naar de €1000!
Is het UPPEN gestopt of UP !!!
Niks gestupt, alleen ge-upped!