HF KWF veiling

Bizar bijna een ontsporing :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

:laughing:

1 like

Heb je het nieuws ook nog gehaald :wink:

Wel toffe beelden :smiley:

Het was gelukkig maar een wild zwijn

11 likes

Jeetje wat een sterk ding, wat voor locomotief gaat het om?

5 likes

Erg leuk om te zien. Stiekem wel benieuwd hoe het er uit had gezien als hij dwars had gelegen, of net op de rand van de rails aan de binnenkort van het spoor… ik vind de schade meevallen in elk geval.

Bedankt voor de bewegende beelden @Hans.

5 likes

Was ook leuk om te doen :sweat_smile: Lang geleden dat ik iets kapot heb gereden met een trein :laughing:

Jij bedankt! Je had er ook voor kunnen kiezen hem te dragen.

Bizar hè. Ik was ook verbaasd.

Had me niets verbaasd als dat gebeurt was. Ik voelde wel een beetje spanning hoor. Lastig uitleggen zoiets :sweat_smile:

Met de trein nog niet :grin:

Het is uiteindelijk een beladen wagon geworden. Ton of 70 ongeveer. Mocht het om wat voor reden fout zijn gegaan was de schade minder geweest. Plus bij de meeste loccen kun je net wat lastiger laag bij de grond filmen door de constructiewijze.

Ik denk precies hetzelfde.

Dan had de wagen zichzelf uit het spoor kunnen tillen door de wielflens die daar zit.

9 likes

Echt? Had die niet door het horloge heen geduwd? Naja, dit is een topactie geweest. Gaaf dat je het gedaan hebt en gelukkig is de trein niet ontspoort uit uit het spoor getild hiermee.

3 likes

Zo scherp zijn die niet. Kijk maar:

Heel snel zal ie niet ontsporen maar die wielflens is eigenlijk het enige stukje dat naast het gewicht de boel op het spoor houdt. Als daar iets tussen komt en hij tilt hem aan de ene kant van de as op bestaat er een kans dat ie aan de andere kant van het spoor afglijdt.
Maar goed, zo’n horloge zal ie weinig last van hebben maar het is lullig als het gebeurt en bij het omhoog takelen van die wagon ineens een platte Armani tevoorschijn komt.
Aan de andere kant, de verklaring dat een striptekenaar op een forum een inzamelingsactie houdt en er iemand z’n horloge aanbiedt waar vervolgens 200 piek voor wordt betaald en die dan weer plat gereden zou worden door mij gelooft toch niemand.
En als ik dan vertel dat diezelfde vent vorig jaar een gebruikte onderbroek heeft gekocht en dat er dit jaar een wasmachine wordt weggegeven dan mag ik direct door voor een nieuwe psychologische keuring :sweat_smile:

28 likes

:joy::joy::+1:t2:

3 likes

:rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl:

6 likes

Toch best stevige horloges die Armani’s

4 likes

Ja zo zien jullie maar weer, geen rommel in huize Flippeke.
Verwacht overigens wel een mooie review topic in ervaring met verkopers :sunglasses:

11 likes

:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Ik zal schrijven dat je een niet lopend horloge hebt opgestuurd :grin:

8 likes

Je bedoeld zoals omschreven :sunglasses:

5 likes

Zo, die van @DenDeze is onderweg.

8 likes

Spannend!

2 likes

Hoeveel geld heeft de veiling nou opgeleverd?
Dan tel ik dat bij de rest op :+1:.

3 likes

Volgens mij is dit de totaal:

Model minus bedrag door
Certina 375 525 Flippeke
Squale 600 700 Plees
Grijze Casioak Supermod 355 DenDeze
Gele Casioak Supermod 301 Hoefnix
Swatch 150 ErikST
Vostok 100 Twix
Leren onderbroek 85 Mr.Jokerbean
Dikke Armani 200 Hans
Dumet tool 80 ErikST
Breil 65 BroederBill
Union Laureat 35 Haaren
zakhorloge 75 Twix
Vostok BB 75 Sandy
5 euro om je reet mee af te vegen 275 Moonphase
Coop jurk en ro3l 110 TeunR
5 likes

Hebben we alle wrist/wall other shots (behalve de leren onderbroek, maar dat is meer iets voor @Pauwelix an @cdg ) al gezien?

4 likes