@GiveMeYourDough heeft de mijne vandaag op de post gedaan, zodra die binnen is, plaats ik hier wel enkele fotootjes.
De Armani heb ik gezien, maar voor de rest nog niets? Of zijn ze ergens anders gedeeld?
Ik ben ook wel benieuwd naar de gele casioak van @hoefnix
Ik dacht dat de wederhelft weer een iets besteld had, toen er deze morgend een pakketje werd geleverd, maar het was voor mij, van @GiveMeYourDough . Geen idee waar ik soms met men hoofd zit.
Op het inpakken geef ik alvast een 12 op 10… Pakje ging moeilijker open dan men vriendin .
De mod is ook zeker een 10 op 10. De kleur passen mooi bij elkaar en ik vraag me af waarom Casio hun horloges niet standaard versierd.
Voor het trekken van de fotos geef ik mezelf een 5 op 10, echt niet goed in. Maar ik had verstaan dat @GiveMeYourDough zelf ook wat beeldjes had. Even daar nog opwachten
Blij dat je hem tof vindt. Altijd spannend.
Hier nog een foto van mij. Ik had hem al ingepakt toen ik erachter kwam dat ik er leuke foto’s van wou maken
Thanks! Die kleurstelling heeft @DenDeze bedacht. Toen ie ernaar vroeg dacht ik dat ie 2 afbeeldingen door elkaar haalde want ik had dit nooit zelf bedacht. Maar na een teststukje op de achterzijde van de bezel was ik om. Echt een heerlijke combi
Ja idd. voor je het weet rij je lek
Ik wist niet of de nieuwe eigenaar de boel nog wou hebben en van dat fijn verpulverde glas leek me niet zo fijn dus vandaar dat ik die eruit heb gehaald. Net als de batterij.