Nee ok, dan is dat duidelijk. Wel gaaf ‘projectje’!! waren er geen collega’s in de buurt die dachten: wat is deze collega toch allemaal het doen??? Stel dat Marjan Rintel hier haar Cartiers en rolexen plaatst en dit alles meeleest
Nee hoor, ik weet me altijd goed te verstoppen
Geweldig
Die onderbroek komt samen met de strip en puzzel
Ben benieuwd naar de foto
Puzzel en stripboek zijn binnen. In de gauwigheid zag ik al wat blote billen. Dat wordt vanavond met 5x vergrotings bril en goed licht een ontdekkingstocht…
En @GiveMeYourDough heeft weer super wel geleverd. Leuk hoor de samenwerking verliep! Tof! Mooi geworden!
Heel tof!!! Mooi bedrag voor KWF en mooi horloge.
Dank Beide!
Das echt wel een knaller! Mooi
Het was zeker leuk om samen te doen.
Ik schrok een beetje van die gele “vlekken” maar dat is een weerspiegeling zie ik nu
Klopt, ik heb de lampen aangedaan om een goede foto te kunnen maken. Buiten werd het zo’n grijze fletse foto… de lampen zie je in de reflectie. Nu je het zegt valt het mij op, want ik wist dit en keek er “langs”
Ik vond hem ook lastig vast te leggen. Het licht moet haast perfect zijn.
Ik heb het snel opgegeven met dit als beste resultaat.
Hallo iedereen met Bill. Volgens mij heb ik en misschien anderen nog wat horloges voor elkaar? Als we moeten wachten totdat alle varianten van de pandemie weg zijn. Zijn we allemaal zo oud als Methusalem
Nogmaals ik heb nog een horloge liggen voor België en een die opgehaald zou worden. …
Zo zonde als ze staan stof te vangen