Zijn er al plannen voor een nieuwe LE?
Zo nee, ik wil graag kijken of ik in contact kan komen met Stowa of Laco voor een 2014/2015 LE voor Horlogeforum-leden. Ik ben zelf makkelijk met Photoshop, dus bij vervolg kan ik schetsen maken.
Voordat ik eea in werking ga stellen verneem ik graag of er interesse is.
Voor nu wil ik de volgende specs voorstellen:
Model: (basis)flieger
Merk: Stowa of Laco
Prijs: <850 Euro
Max diameter: 42mm
Uurwerk: automaat of handwinder.
(Subtiele!) inscriptie om aan te duiden dat het om een LE gaat (bijv. In het klein HF LE).
Persoonlijk lijkt me een stealth flieger erg gaaf, maar dat is een stap verder. Eerst polsen of er interesse is en daarna kijken of een fabrikant wil meewerken
Loop al een tijdje te kijken naar het aanbod van Tourby, Archimede en Steinhart, maar ook de door jou genoemde Laco en Stowa. Dus zeker geinteresseerd.
Niet lullig bedoeld, maar als er Stowa op de wijzerplaat komt zet er dan maar 2015 op. Persoonlijk niet van de Fliegers. Heb wel zelf ooit Tourby benaderd voor HF LE een aantal jaren geleden, maar hadden toen geen interesse (budget was niet toerijkend).
Ik zou best interesse hebben maar dan zou ik een iets interesanter design willen zien.
Het idee van een Stealth flieger zou ik ook erg gaaf vinden maar dan verwacht ik een DLC of PVD kast en ik weet dat niet iedereen daar fan van is hier op het forum.
Voor mij is een LE ook niet een bestaand horloge simpelweg met HF LE 2014/15 erop geprint want dan haak ik af
Denk dat je met de richtprijs te hoog zit. Anders gezegd; laten we de oude HF LE regels blijven volgen met een max van 450,- (opties uitgesloten).
Ik denk aan boutique merken, of kijk naar andere buitenlandse fora voor ideeen. Ik heb wel idee maar komende 3 weken kan ik nog even geen tijd investeren
Luminox vorig jaar was een radicaal anders, maar leuk idee! Ben benieuwd of de commissie ergens mee bezig is, of nieuwe enthousiaste leden kan gebruiken?