HF meeting 2015?

Beste horlogefanaten,

Ff een balletje opgooien:
In 2014 had Wing (marnix.moed) een geweldige meeting/tour in Den Haag opgezet. Het is erg stil rondom de meetings in 2015. Eigenlijk best jammer, want zo kun je weer even in real life bijkletsen, mooie horloges bekijken/passen en kennis opdoen.

Zijn er al ideeën / werkgroep / initiatieven? Ik zou best willen participeren.

We zouden een meeting ergens in een stad met wat mooie shops kunnen houden of bijvoorbeeld iets bij een uurwerkmaker kunnen organiseren (bijv. workshop/lezing/presentatie).

Fijn weekend iedereen!

Normaal gesproken is bij het uitreiken van de limited een meeting gekoppeld.
Als ik het goed begrijp is dit nu alleen voor diegene die het horloge besteld hebben?

Dat klopt. Ik doel meer op een algemene meeting, los van P1lot One :wink:

Waarom het gewone volk ook niet uitnodigen?
Misschien kunnen er nog zaken gedaan worden met spijtoptanten :slight_smile:

Hendrik

hendrik Schreef:

Waarom het gewone volk ook niet uitnodigen?
Misschien kunnen er nog zaken gedaan worden met
spijtoptanten :slight_smile:

Hendrik

Back to the topic please :wink:

Amsterdam zou misschien een mooie stad zijn voor een bezoek aan diverse horlogehuizen? Wie heeft er nog meer ideeën?

Ik kan me een leuke meeting herinneren in Zeist waarbij het bier rijkelijk vloeide, veel mooie horloges over de tafel gingen en de iets te jonge serveersters zich mochten verheugen op overvloedige aandacht van enkele (prominente!) forumleden. En o ja, ik was op de brommer ;). Ik start hem graag weer op!

Klinkt goed :stuck_out_tongue:

In Velp bij Arnhem heb je op een paar honderd meter Paul van Zeeland (Breitling, Tissot, Hamilton) en Aalbers (IWC, Jaeger LeCoultre etc). Daar is best een leuke sessie van te maken…

Maastricht is ook waanzinnig qua horloges (en serieuze schoenen/kleding), maar wel pittig voor het meerendeel van Nederland qua reizen.

Utrecht zou qua centrale liggin ok zijn, maar daar zit alleen een Schaap & Citroen tot zover ik weet. Maar aan de andere kant: een tafeltje met goed voer en drank is zo te horen al genoeg :slight_smile:

Goed plan, Maastricht

Maastricht is inderdaad wat minder centraal. Aan de andere kant, als we dan volgende keer weer iets in het noorden organiseren is het op zich aardig verdeeld.

Goed plan, dan kom ik de volgende keer wel :smiley:

Jeffreyh1984 Schreef:

Goed plan, dan kom ik de volgende keer wel :smiley:

Er is nog geen keuze voor een stad gemaakt :wink: Eerst interesse polsen, participanten vinden en dan wellicht via een poll de stad/activiteit selecteren.

Maastricht klinkt leuk!.. ben er al in geen jaaaren meer geweest… 2000 was de laatste keer geloof ik… viel me toen al op dat er heel veel moois te zien en te koop is…
de meeting die ik in 2013 bezocht was in Paterswolde… van mijn toenmalige woonplaats uit ook dik 2 uur rijden… en nog een uurtje of wat door naar familie omdat ik in aanmerking was gekomen voor een woning in mijn huidige woonplaats…was mooi te combineren…

maastricht… dat zal voor mij neerkomen op 2½ uur rijden… (275 Km)… tegen die tijd zie ik wel… Hotelletje pakken en de volgende dag terug kan ook … als het in het Centrum ligt… kan ik ook nog eens een biertje vatten… :slight_smile:

HF weekend, klinkt ook goed…

MonsterT Schreef:

HF weekend, klinkt ook goed…

In Preston palace. Onbeperkt drinken en eten en zo je bed in rollen :)-D Ow en lekker centraal gelegen :smiley:

In ben voor! Thuiswedstrijd, rollend naar huis.

Absoluut leuk initiatief Teun, volgens mij is een juwelier bezoek niet eens nodig. Als iedereen nou gewoon drie leuke klokjes meeneemt en we bonjouren een leuk etablissement binnen is het geregeld.

Beetje centraal gelegen is natuurlijk wel zo handig.

In Utrecht of Amersfoort moet wel iets moois te vinden zijn lijkt me.

Altijd leuk die meetings. Ze zijn me eigenlijk altijd wel goed bevallen. Biertje en slap lullen over horloges is een mooie combinatie.

Ik loop al n poosje met t idee om te kijken of we overdag ‘in de keuken’ bij n nederlands horlogemerk kunnen kijken en dat te combineren met n etentje in de avond. Bijv n kijkje achter de schermen bij vd gang, te zien hoe cvdk zich heeft ontwikkeld, hoe gronefelds prachtige collectie is gegroeid, wat pellikaan voor moois heeft, of… hoe onze kabaalstra koffielepeltjes voor ons maakt :+

Is dat wat?