HF Meeting 2017, Mogelijke data, POLL

De hoogste opkomst op een meeting ooit was twee jaar geleden met 51 man. Op dit moment zijn er 60 man die op 25-11 zouden kunnen. Denk dat het best een mooi clubje is :wink:

5 likes

Zeker weten! Alleen ga ik net die dag op vakantie :wink:

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zondagen zijn taboe? Is ook een vrije dag voor de meesten toch? :grimacing:

Grtz Erik

Snel die datum vaststellen anders loopt de agenda weer vol. Ik kan onmogelijk 5 zaterdagen blijven vrijhouden…

1 like

Gezien de overweldigende meerderheid, denk ik dat we 25 november kunnen vastleggen. Aan het einde van de dag bekijk ik de stand nog even en dan prik ik de datum.

9 likes

Nog iets geweten van de locatie? Datum is niet echt belangrijk voor mij, maar locatie wel. Of het de moeite is om na een nachtshift nog +1u te rijden :grin:

Ik kan elke zaterdag middag wel, maar avonden moet ik echt inplannen.

Stem allen op 2 december a.s. als datum vd meeting !!!
Zeg het voort … :baby_symbol::restroom:

Done. Idealiter begin december, maar eind november kan ook nog.

25 november komt me prima uit :smile:

Is er al meer bekend over de locatie? Ben van plan om met het OV te gaan…

@Jur, mogen we daar alles overal zeggen en doen of is er een vintage/off-topic/te-koop en algemeen tafel?
:wink:

14 likes

hahaha!

En aan welk tafeltje zou jij dan willen zitten?

Ik heb horen zeggen dat er zelfs een darkroom komt!

1 like

Staat genoteerd.

Geen, lekker een beetje fladderen.

1 like

En ? is er al een definitieve datum ? Kijk ik met mijn neus of besteed ik te veel tijd aan werk in plaats van aan HF ?

1 like

Heb net ff gecheckt voor de zekerheid, ik kan helaas niet op 25 november :sob:

De stemmen zijn geteld! Het wordt 25 november 2017! Ik ben nu bezig met locaties.

De vorige keer begon het na etenstijd, circa 19:00 uur en ging het door tot de lichten aan gingen. Mijn voorstel zou zijn om dat nu weer te doen.

Shoot!

7 likes

:+1: