HF Meeting 2017, Mogelijke data, POLL

Top! Dank voor het initiëren van deze gathering (Project X??? :smiley:) .

Wil je dat we suggesties doen voor een woonplaats (en dat je daarna met de lokale HF’ers kijkt naar een geschikte locatie in die gemeente) of wil je dat we meteen al locaties/adressen om bij elkaar te komen noemen?

Ik denk persoonlijk dat het handigst is om eerst een poll te maken voor de meest geschikte gemeente/woonplaats waar we kunnen treffen, en om daarna te onderzoeken wat aldaar de beste meeting place is.

Cheers,
:sunglasses:
Otto

1 like

Ik heb twee locaties op het oog, dus suggesties daarvoor zijn niet nodig.

3 likes

25 november 2017, ik ga gelijk verlof regelen.:+1:

1 like

Gezellig! Een trouwe aanwezige :ok_hand:

Allright, goed bezig!

In welke gemeentes liggen de locaties die je op je lijstje hebt staan? Of heb ik die gegevens ergens hierboven over het hoofd gezien?

Top Jaap, ga toch ook mss proberen om aanwezig te zijn. Is wel een eindje rijden maar lijkt me gezellig.

Hoe ver is dat eindje rijden voor jou? Oftewel, wat is de beoogde plaats om bij elkaar te komen (heb ik gemist…)?

Cheers, Otto

Je hebt iig gemist dat ik de locatie hier openbaar op het forum niet ga melden :wink:

4 likes

Hmm, moeten we je dan pm’en voor de locatie?

Nee, zodra de locatie is vastgelegd, ga ik jullie vragen om een aanbetaling. Zodra die ontvangen is van alle geïnteresseerden, communiceer ik de locatie per PB.

3 likes

Ah, vandaar. Dank je :blush:

Kan er een regio vernoemd worden op voorhand? Want aanbetaling doen om 80% kans te hebben dat ik er niet geraak is nogal stom?

Jaap woont in “t Gooi”… Denk niet dat locaties als Zwolle, Enschede, Sittard of Waalwijk langskomen toch?

Regio is al een aantal keer genoemd ;). Het zal regio Utrecht of Amsterdam worden. Met voldoende parkeergelegenheid en bereikbaar met OV.

4 likes

Snap ik helemaal. Maar duiding provincie of gemeente, dat kan toch wel? Ivm logistiek en haalbaarheid aanwezigheid.

Groet, Otto

Jij komen hier, jij komen hier in Sittard zo praten tegen mij?

7 likes

OK, zal het bezien. Zal vanaf daar naar het werk in België moeten rijden om de nacht op te gaan. :grin:

All clear, berichten kruisen elkaar. Genoemde regio’s passen prima in mijn straatje :+1: ! Nu de overige logistiek nog… Ga m’n stinkende best doen erbij te zijn!

Cheers

Heus?

Wahahahaaaauw