Bezien en ga er niet geraken. Is bijna 2u rijden en moet om 22u al reeds terug op het werk zijn…
Dat dus.
Ik zou er allicht bij willen zijn, maar ik betaal nooit iets zonder een minimum aan informatie over hetgeen ik koop. Mijzelf kennende ga ik afhaken.
Zeker als regio Amsterdam er bij zit. Ik kom daar niet graag, het is al erg genoeg dat de zaak er naast ligt.
Sorry jongens. Veel plezier!
Dat is je goed recht .
Dat heb je toch, er zal een meeting zijn.
Locatie, locatie, locatie wordt mij altijd gezegd.
Ter verduidelijking, de locatie is nog niet geboekt, er zijn wel kanshebbers. Pas als ik de locatie zeker heb EN alle aanmeldingen zijn binnen, zal ik specifieker kunnen worden. Daarna pas volgt de vraag om een aanbetaling. In die volgorde. Maar goed, ik begrijp dat het spannend is
+1
Waar gaat deze gathering plaatsvinden eigenlijk
Maar … Maar… Maar Amsterdam is helemaal tha bomb jongûh
En ook
Maar als je je aanmeld en de locatie bevalt je niet kan je je nog uitschrijven?
Zo werkt dat niet in Amsterdam!
Wat zou je er in hemelsnaam niet aan kunnen bevallen ?
Misschien wel heel eng ?
Kom kom, je naam een beetje eer aan doen…
Serieus? Die stad is zo overspoeld door toeristen dat je er dag noch nacht fatsoenlijk kunt bewegen. Tussen de bierfietsen, dronken of stoned Britten en Amerikanen, hordes Chinezen en allerlei alternatieve typjes die naar Amsterdam komen omdat het zo’n chillax reputatie heeft moet je dan ook nog leven met een wat viezige stad waar een walm van oud bier, afval en wietrook van af komt, zeker 's zomers.
Dan is de authentieke Amsterdammer al lang verjaagd naar Almere of Lelystad, om vervangen te zijn door met Gooische R brallende hipsters, PR mensen, Provinciale Yuppen en bankiers. Met name ook omdat de hele binnenstad onbetaalbaar is geworden voor normale mensen en constant illegaal in de AirBnB staat.
Als laatste mag je dan voor het genoegen daar te mogen zijn inmiddels 24 uur per dag 5 Euro per uur aftikken. Dit doe je het beste met een App en overvloedig, want die parkeer fascisten rijden met camera autootjes rond die je sneller 54 Euro afhandig maken dan je pap kunt zeggen.
En dan is de Soul Kitchen ook nog dicht.
Het beste aan Amsterdam is de infrastructuur die ze er net omheen hebben gelegd.
Geweldig stukje dit ,
Maar als je ergens in een zaal zit met een koude gele rakker en een berg horloge fanaten…
Dan merk je toch niks van die hele stad…
Dank je, ik zal mij er eens op beraden. Daar heb je natuurlijk een punt.
En als het gratis parkeren is zoals Jaap beloofd zit je toch een eind buiten het centrum, in Breukelen of zo …