HF meeting 25 nov: raad mijn collectie en win!🏆

Voor de deelnemers van de HF meeting:
Wie van te voren kan voorspellen wat mijn collectie is op 25 november a.s. maakt die avond kans op een prijsje.
Waarom? Omdat het kan en omdat het beeld is ontstaan dat ik nog wel eens iets anders koop…:thinking:
Wat komt erbij of gaat wellicht weg, wat kan er in 1 week gebeuren?
Mijn collectie nu




Kom maar op!

2 likes

Ik ben er niet bij maar een gokje wagen is leuk.
Komt ie: de Ginault gaat binnenkort weg maar voor 25 nov heb je een nieuwe onderweg :sunglasses:

2 likes

Ik win, alles gaat uiteraard weg maar ligt aan de snelheid waarmee je kopers kan vinden voor de 25e :grin:

1 like

Spijtig ben ik er deze keer ook niet bij de HF meeting met al dat vele forumleden erbij gezellig
Ik gok dat er een Speedy in uw collectie komt ,maar wat er weg gaat kan ik niet onderschatten

1 like

De collectie is nu aan het veranderen… wat zal de stand zijn op zaterdagmorgen 25 november?

1 like

Bij jou weet je het nooit. Ik koop wel een oudejaarslot, dan is de kans velen malen groter :joy:

Maar… ik vind het een erg leuk idee, en je hebt me geinspireerd. Je ziet het straks vanzelf langskomen!

1 like

Ik las al dat je fotos aan het maken was van de Ball :thinking: :thinking:

1 like

Heb vandaag alles op de foto gezet… maar niet alles gaat weg voor de 25e

1 like

Ik denk de Ball en Oris blijft
De rest buiten

Leuk initiatief!
Heb waarschijnlijk over het meeting-gebeuren heen gelezen.

1 like

Check even met @SuperC de organisator?

1 like

De Ginault en de Oris vertrekken en er komt een blauwe of zwarte BlackBay-ETA voor terug. De Ball blijft om dat ie gewoon zo vet is en de Kemmner eruit doen zet geen financiële zoden aan de dijk. Leuk ding!

P.S. Ik ben er niet de 25e.

1 like

In mijn glazen bol staat dat je er een Seiko bij krijgt ? :wink:

1 like

Als we nu afspreken dat niemand koopt van of verkoopt aan @GMTplus1, dan krijgen we allemaal een kado!

2 likes

te laat :grin:

3 likes

Wanneer verwacht je je nieuwe Magrette eigenlijk? ben wel benieuwd

Gaat hem om de heen of de terugweg ?

3 likes

De prijs is een nog nader te flipperen horloge :grinning: ?
Helaas ben ik de 25e er niet bij. Maar ik waag wel even een gokje.
De Ball en Ginault blijven. De Oris en de Kemmner maken plaats voor een Rolex, met blauwe wijzerplaat.

3 likes

Ik denk dat de Ginault en Ball er niet meer zijn volgende week

3 likes

Mijn gokje: de Ginault vertrekt, maar vlak voor binnenkomst is hij er toch weer …

2 likes