Dan ben ik wel benieuwd wat voor films jij/jullie maken
Oa Passie TV komt bij ons uit de toko vandaan
Was er toch niet? Geloof ik?
Wie was die kerel in oversized lingerie dan wel?
Don’t ask me, ik had een lingerie party.
Wij verkopen overigens weinig aan (voormalige) mannen.
Wie ben ik om daar over te beginnen, maar foto s…???
Wat een leuke eerste kennismaking im Realleben met HF. Ik ben zeker in voor de volgende keer!
Enkele hoogtepunten mijnerzijds: heenrijden in een zeer brakke bus met dubieuze APK-status (lichtste lid op de achterbank ivm slag in wiel), onderweg de mythische Blancpain van @daniel997 aanraken, natuurlijk @sirksael met zijn gigacollectie en benaderbaarheid, Jur die als een pater familias iedereen kwansuis de hand schudt en @anon50762135EV die ineens Pools met mij begon te praten. En die Dude met megaveel Microduikers, prachtig om te zien.
O en tegen de persoon tegen wie ik “leuk, simpel” zei omdat ik dacht dat zijn Oris een Casio Oceanus was: sorry. Zal noooooit meer gebeuren! Ik hoop dat het nog mooi was in Amersfoort
Het was erg leuk! Ook mooi om te zien dat mensen respectvol en soms zelfs wat afwachtend met elkaar omgingen. Dat is vanachter het toetsenbord vaak wel anders .
Ik vond het leuk om jullie allemaal te ontmoeten! Ik ben ongetwijfeld iemand vergeten maar ik heb geprobeerd iedereen een hand te geven en het was fijn om eindelijk een gezicht bij de naam te hebben.
@SuperC, hartstikke tof dat je op deze manier laat zien dat je terugbent!
Jur
Ik was er al vroeg, heb daar gegeten en dat smaakte goed.
Daarna naar de meeting en met diverse deelnemers leuke gesprekken gevoerd.
Vele mooie en voor mij totaal onbekende horloges gezien en vast gehad.
Helaas kreeg de sluimerende verkoudheid een stevige grip op mij en ben vroeg vertrokken.
Jaap, het was top en hoop er een volgende keer weer bij te kunnen zijn.
met vriendelijke groet,
Aad