No problemo, iedereen heeft het druk:) Vind het al top dat je het initiatief neemt om zoiets te organiseren.
marnix.moed Schreef:
Definitieve datum komt op forum, zodat eventuele
laatkomers ook nog mee kunnen doen.
Sorry voor de vertraging
MT043 Schreef:
Krijgen we de definitieve datum via de mail?
marnix.moed Schreef:
Norton Schreef:
Is er al wat meer bekend?
Sorry voor de vertraging jongens. Ik denk dat
t
3
of 10 mei zal worden. 31e vind ik wel wat erg
ver,
met meer kans op plotselinge uitvallers.
Ik heb alleen nig geen tijd gehad om naar de
zaak
te gaan om dingen definitief te boeken.
Ja, maar dan wil je ook het momentum erin houden. Gisteren was ik wel in de buurt, maar het liep allemaal wat uit en moest vandaag weer werken. Hobbels op de weg, maar we komen dār wel. Heel misschien dat ik woensdagmiddag even tussenuit kan.
Zodra ik meer weet, post ik het direct.
MT043 Schreef:
No problemo, iedereen heeft het druk:) Vind het al
top dat je het initiatief neemt om zoiets te
organiseren.
marnix.moed Schreef:
Definitieve datum komt op forum, zodat
eventuele
laatkomers ook nog mee kunnen doen.
Sorry voor de vertraging
MT043 Schreef:
Krijgen we de definitieve datum via de mail?
marnix.moed Schreef:
Norton Schreef:
Is er al wat meer bekend?
Sorry voor de vertraging jongens. Ik denk
dat
t
3
of 10 mei zal worden. 31e vind ik wel wat
erg
ver,
met meer kans op plotselinge uitvallers.
Ik heb alleen nig geen tijd gehad om naar
de
Met wat overleg heb ik het bedrag ook op 30 euro kunnen houden voor het etentje (incl. fris, bier, koffie & thee). Compromis is ook dat we onze eigen rode en witte wijn mogen meenemen ipv duur van de kaart.
Mochten er nog leden zijn die de aanmelding gemist hebben, maar ook willen komen: er zijn nog een paar plekjes beschikbaar.
Van degenen die de datumprikker hebben ingevuld ga ik er van uit, dat ze kunnen. Mocht er iets veranderd zijn, laat dan via PB weten.
Hoi jongens, de datum is geprikt. Voor die tijd ga ik verder in gesprek met de juweliers voor de horlogerondvaart.
Er zijn nog een paar puntjes waar ik jullie hulp bij nodig heb.
Die avond kunnen we bij eten onze eigen rode en witte wijn meenemen. Ik ben zelf geen wijndrinker en weet niet welke nu lekker is en of er uberhaupt behoefte is aan wijn? Iemand die hier advies of mee kan helpen?
Misschien even een kleine poll om te kijken hoeveel er wijn willen die avondā¦
De goodiebag ziet er al aardig uit. Ik heb alleen nog geen quiz. Idee is misschien om vragen uit post van het afgelopen jaar erin te zetten? In multiple choice vorm bijvoorbeeld iets van
"Hoeveel kleuren heeft Arie Kabaalstra getoond in zān JHB horloges?"
A. 2
B. 3
C. 4
Ik heb zelf al een aantal vragen, maar nog niet genoeg. Is er misschien iemand die hier mee wilt helpen?
Als je niet weet wat voor wijn te kiezen⦠zou ik voorstellen, een Zuid Afrikaanse te nemen⦠West Kaap, dit zijn over het algemeen soepele frisse en een tikje kruidige wijnen⦠echt āallemans vriendjesāā¦
Rood of wit maakt mij niet uit⦠de rode westkaap is wat fruitiger dan de witte, maar die is dan weer frisser van smaak⦠voor mij zijn āweskaapsā lekkere āzomeravond wijntjesā
Als je niet weet wat voor wijn te kiezen⦠zou ik
voorstellen, een Zuid Afrikaanse te nemen⦠West
Kaap, dit zijn over het algemeen soepele frisse en
een tikje kruidige wijnen⦠echt āallemans
vriendjesāā¦
Rood of wit maakt mij niet uit⦠de rode westkaap
is wat fruitiger dan de witte, maar die is dan
weer frisser van smaak⦠voor mij zijn "weskaaps"
lekkere āzomeravond wijntjesā
Volgens mij is het bij de laatste meeting ook zo
gegaan.
dat vind ik n goeie! mogen er ook best n paar zijn. dan stel ik wel n compilatie v samen. kreeg namelijk spontaan al suggesties binnen, maar die kwamen nogal overeen met vragen die ik ook had dus er zullen denk ik best wat dubbel zijn.
ook leden die niet aanwezig kunnen zijn, zijn van harte welkom om vragen aan te dragen.
stuur je vragen per pb naar me. je kunt heel makkelijk op prive reageren klikken v deze post. heb ik meteen n eenduidige onderwerptitel in mn inbox. ik open ze pas op t moment dat ik de quiz ga compileren. dus als je n andere of aanvullende vraag hebt, stuur dat dan in n aparte pb met een ander onderwerp/titel.
stel je vragen aub op de volgende wijze op:
Hoeveel kleuren heeft Arie Kabaalstra getoond in zān JHB horloges?
A. 2
B. 3
C. 4
Antwoord: C
etc. etc.
ik ben benieuwd wat voor leuke vragen jullie voor ons in petto hebben!
gaat ook meer im de gezelligheid. hoop dat de quiz daaraan kan bijdragen en er ook leuke en grappige vragen bij komen. het hoeft geen overhoring te worden.
hebben jullie nog wat ideeen/vragen? quiz vragen hoeven wat mij betreft ook niet perse beperkt te blijven to 2013.
Tip voor degene die ook met de trein (van ver) willen komen:
Bij Blokker loopt tot 27 april een actie dat je voor 15,50 Euro een dag onbeperkt met de trein kunt reizen
Heb er zin in! Wellicht nog wat hele stomme beginnersvragen, maar toch: wat is eigenlijk een beetje de etiquette rond een dergelijke meeting?
Ik neem niet zomaar fotoās maken van andermans gezichten en zo?
Mogen/moeten we naamkaartjes dragen met daarop onze echte (voor)naam en/of forumnaam?
Wordt het op prijs gesteld als je een paar horloges meeneemt om te tonen of is het raar als je zelf met niks aankomt (behalve het horloge wat je draagt natuurlijk)? Zijn enkele horloges al genoeg of zijn er ook mensen die een koffertje vol mee nemen?
Is het not done om bij het zien van een horloge over een eventuele (ver)koop of de aankoopprijs of situatie (grijs of AD, bijvoorbeeld) ervan te beginnen?
Misschien redelijk onnozele vragen, maar op het Speedmaster event na heb ik nog geen horloge-gerelateerde meetings meegemaakt. Ik vraag het dus maar even voordat ik per ongeluk een ongemakkelijke situatie veroorzaak
Tip voor degene die ook met de trein (van ver)
willen komen:
Bij Blokker loopt tot 27 april een actie dat je
voor 15,50 Euro een dag onbeperkt met de trein
kunt reizen
Leuke tip ware het niet dat de meeting op na die datum is ;(
Ik ben er sowieso helaas niet bij.
Neem mee wat je wilt laten zien.
1 horloge laten zien kan net zo bijzonder zijn als een koffer vol.
Een naamkaartje is toch niet nodig,stel je even voor en start je praatje.
En onnozele vragen worden denk ik onnozel beantwoord
Ik twijfel nog tussen het meenemen van wat oude Seikomeuk ( 6138 ) of wellicht iets uit een ander kistje.
Mochten er nog deelnemers willen poolen vanuit regio Antwerpen stuur maar een berichtje.
Ik heb mij wel aangemeld voor de hele dag.
Heb er zin in! Wellicht nog wat hele stomme
beginnersvragen, maar toch: wat is eigenlijk een
beetje de etiquette rond een dergelijke meeting?
het gaat volgens mij best gemoedelijk aan toe op zo n avond. dus ik zoi gewoon de forumregels hanteren: behandel elkaarmet respect en niet beginnen over repliā¦
maar om je vragen beetje te proberen te beantwoorden naar mijn inzicht
Ik neem niet zomaar fotoās maken van andermans
gezichten en zo?
beetje aanvoelen is dat soms. in aziatische gebruiken is t vaak not done. je ziet vaak ook vaak aziaten wegdraaien bij n spontane foto
Mogen/moeten we naamkaartjes dragen met daarop
onze echte (voor)naam en/of forumnaam?
ik had daar al iets op bedacht. we zullen wel zien of t op die avond op prijs wordt gesteld.
Wordt het op prijs gesteld als je een paar
horloges meeneemt om te tonen of is het raar als
je zelf met niks aankomt (behalve het horloge wat
je draagt natuurlijk)? Zijn enkele horloges al
genoeg of zijn er ook mensen die een koffertje vol
mee nemen?
dat sta je volgens mij helemaal vrij in. ik neem meestal op meetings 2 horloges mee⦠1 om elk pols. denk die avond ook weer.
Is het not done om bij het zien van een horloge
over een eventuele (ver)koop of de aankoopprijs of
situatie (grijs of AD, bijvoorbeeld) ervan te
beginnen?
het is met zoveel dingen in t leven ook hoe je t brengt. āmot dat kostuh!ā zou ik dus niet doen.
. Ik vraag
het dus maar even voordat ik per ongeluk een
ongemakkelijke situatie veroorzaak
erg attent v je.
maar ik ben ook maar n newbie, dus mochten anderen andere inzichten hebben, dan hoor ik t graag.