Teunan87 Schreef:
Je kunt kaartjes halen tot de 27ste. De kaartjes
zijn dan uiteraard wel tot ruim na de meeting
geldig 
in dat geval n mooie tip.
misschien ook handig om te weten of t letterlijk alleen die dag geldig is. dus misschien om 00:01 niet meer, mocht je n late trein te pakken hebben.
Ik ben ook nieuw, dus genoeg newbies
Gewoon in het begin even voorstellen en thats it lijkt me.
Doe overigens gewoon 1 horloge om.
Hopen op een beetje mooi weer voor bij de rondvaart 
Teunan87 Schreef:
-------------------------------------------------------.
Doe overigens gewoon 1 horloge om.
is t misschien n idee om op t besloten deel vd datumprikker aan te geven wat je meeneemt? ik bedoel, als iemand anders al de eone bradley meeneemt, dan neem ik wel wat anders mee. zo zitten we met minder ādubbeleā horloges?
of zou t uit veiligheidsoverweging ofzo beter zijn om niet af te stemmen?
Hopen op een beetje mooi weer voor bij de
rondvaart 
ik ga kijk of ik die wolken verdrijver v de olympische spelen in beijing kan laten overvliegen 

Kreeg dit weekend van Steltman te horen dat ze het te druk hebben met hun JLC event en Schaap&Citroen zit dan in hun Watch 2014 Haute Horlogerie beurs die zij in het Okura hotel organiseren. Als āgoedmakertjeā kunnen geĆÆnteresseerden een uitnodiging voor dit S&C evenement op 11 mei krijgen (10 mei mag ook, maar je komt toch veel liever naar de HF-meeting ;)).
Beetje balen, want ik had dit niet van te voren doorgekregen. PB me voor het S&C evenement. Ik kan zelf helaas 11 mei niet.
Ik weet niet of jullie de meeting willen verzetten of gewoon er het beste van maken? Ik stel voor na de gezamenlijke bijeenkomst in de Swatch shop in store van de Bijenkorf, om in kleine groepjes gespreid bij de diverse shops langs te gaan. Ze zitten op circa 10 minuten loopafstand van elkaar. Van Willegen en Gerard zijn nog aan het kijken of ze ons als groep in hun winkels kunnen ontvangen die dag.
Ik hou jullie op de hoogte.
nog even n update. bij de start waren er circa 15 aanmeldingen. met de planning had ik 5 plaatsen extra (20 totaal) plaatsen geboekt. dat zit nu praktisch vol. mensen die zich nu nog mee willen doen of hierna de datumprikker invullen, moet ik kijken of dat nog gaat passen.
normaal kunnen er tafels bij, maar we hebben nu n aparte hoek gekregen, waar moeilijk tafels bij kunnen.
marnix.moed Schreef:
http://www.scgroningen.nl/uploads/TR-Vloeken-Kuifj
e-090714.jpg
Kreeg dit weekend van Steltman te horen dat ze het
te druk hebben met hun JLC event en Schaap&Citroen
zit dan in hun Watch 2014 Haute Horlogerie beurs
die zij in het Okura hotel organiseren. Als
āgoedmakertjeā kunnen geĆÆnteresseerden een
uitnodiging voor dit S&C evenement op 11 mei
krijgen (10 mei mag ook, maar je komt toch veel
liever naar de HF-meeting ;)).
Beetje balen, want ik had dit niet van te voren
doorgekregen. PB me voor het S&C evenement. Ik kan
zelf helaas 11 mei niet.
Ik weet niet of jullie de meeting willen verzetten
of gewoon er het beste van maken? Ik stel voor na
de gezamenlijke bijeenkomst in de Swatch shop in
store van de Bijenkorf, om in kleine groepjes
gespreid bij de diverse shops langs te gaan. Ze
zitten op circa 10 minuten loopafstand van elkaar.
Van Willegen en Gerard zijn nog aan het kijken of
ze ons als groep in hun winkels kunnen ontvangen
die dag.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dat is balen
Hoe ziet het schema er 's middags nu globaal uit? Nog steeds dezelfde tijden? Wellicht handig dit ook even op Datumprikker te melden.
Teunan87 Schreef:
Dat is balen
Hoe ziet het schema er 's middags
nu globaal uit? Nog steeds dezelfde tijden?
Wellicht handig dit ook even op Datumprikker te
melden.
ja, als ik dit eerder had geweten, dan had ik 10/5 er niet tussengezet. enfin, ik wacht nog even af op de reactie v willigen en horlogeplatform. als zij bij wijze v om 11:00 kunnen, dan wordt t voor de middag al bij elkaar komen. als ze zeggen doe maar rond 17:00, dan kunnen we misschien ook pas 13:00 of 14:00 bijeenkomen. afhankelijk weer hoe laat horlogeplatform en zn buurman (ben ff de naam kwijt). als er meer definitief is kwa tijden, zal ik dat zeker op de datumprikker zetten.
Buurman van horlogeplatform is Watch-Site. Overigens kun je daar beide niet met een grote groep tegelijk naar binnen. Zo heel groot is t niet.
Tom Koerts Schreef:
Buurman van horlogeplatform is Watch-Site.
Overigens kun je daar beide niet met een grote
groep tegelijk naar binnen. Zo heel groot is t
niet.
idd. wordt krap. over beide panden valt t nog te doen. vroeger zat ie aan elkaar. ik krijg daar nog bericht over of ze samen ons misschien kunnen ontvangen. en anders als kleine groepjes langsgaan.
update via datumprikker rondgestuurd
ā¦dat ik jullie door omstandigheden niet de hele dag kon vergezellen. ik hoop dat jullie hebben genoten vd dag.
speciale dank aan ferry voor t overnemen vh stokje en v willegen en de diverse shops voor hun gastvrijheid.
ik ben benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk⦠fotoās 
En natuurlijke speciale dank aan rob v monsterwatches voor de donatie vd leuke seiko, gnik voor de voucher voor n custom made bandje (dat āquizmasterschaaltjeā), william v wwwatches voor de āuithuilā doekjes v alle verliezers vd quiz (doekjes zijn ook erg handig om je horloges meer te poetsen ;)), en natuurlijk ook voor v willegen voor de prachtige goodiebag!
Jij ook bedankt, je hebt er een geweldige dag van gemaakt⦠Ik heb met volle teugen genoten van al het moois wat we gezien hebben, de presentatie bij van Willegen, en last but surely not least, het gezelschap van horloge liefhebbersā¦