HF meeting januari 2013 in jawel Friesland

Oke, het laatste topicje liep een beetje uit de hand, hierbij een nieuwe poging.
Moet zeggen dat die planning voor 15 dec. was, kort dag dus.

N.a.v onderstaande post hier wat meer gegevens:

“Dus: Popma, plan een datum, zeg duidelijk wat men kan verwachten, kijk hoeveel inschrijvingen er komen en schenk GEEN Beerenburg of hoe dat ook moge heten.”

Datum: een zaterdag in januari 2013
De keuze is:
5/12/19/26 januari.

*wat men kan verwachten:
ik zit te denken aan we winterbbq, drank is aanwezig…hapjes ook.
wijn is m.i. voor vrouwen, de kans is dus klein dat wijn (en dus vrouwen) aanwezig is.
Beerenburg en bier is er altijd wel.

Zoals eerder vermeld: slaapplek (voor de mensen die luxe gewend zijn) is aanwezig in een hotel bij de rotonde Joure, de die-hards die zonder luxe kunnen, die kunnen bij mij een slaapzak neerleggen.

Thuis heb ik weinig ruimte, in m’n toko is meer gelegenheid en hier worden wel vaker wat feestjes gegeven :smiley: en daar zal de evt. HF meeting plaatsvinden.

wat je niet kan verwachten: een wc, de boompjes kunnen ook wel wat water gebruiken en daar kan men dus terecht.

tevens ga ik niet voor iedereen apart bier halen, na 4 stuks proef je 't verschil toch niet meer.

Voor de mensen die denken dat ze in een oude schuur terecht komen: klopt geheel.
Het is een oud pand uit begin 1800 in vrijwel originele staat en een gaskachel houdt de zooi lekker warm.
Denk niet dat je in de rimboe komt, ik zit hartje centrum Joure…pal achter de Hema.

Heb je een hekel aan kunst, blijf dan weg.
Mochten er mensen komen met dure klokjes: een grote kluis is aanwezig.

Zo, dat was in alle eerlijkheid wat men kan verwachten.

De opties voor een datum staan nog zo ongeveer vrij, het kán zijn dat ik nog een nieuwjaarsborrel met de motorjongens ga doen maar dat zie ik dan wel weer.

Als je ambitie hebt om toch de rit naar Joure te ondernemen, graag naam hieronder én je voorkeursdatum.

Altijd gezellig.:)-D

Datum voorkeur is 19 of 26 januari.

Oantsjen!

Harm.

Maarre… ik wil niet op het feestje regenen: de locatie is bekend of is vrij makkelijk te achterhalen en als je de datum nu ook nog op het internet gaat vermelden… We zijn in het verleden altijd heel voorzichtig geweest om de plaats alleen te vermelden aan mensen die zich hadden opgegeven!

Maar misschien ken ik Joure iets te goed en (wel heel errug) vaak gelegen en tussen de middag gegeten met zeilcursisten van Krekt oer 't Wetter…

Menno

thieuster Schreef:

Maarre… ik wil niet op het feestje regenen: de
locatie is bekend of is vrij makkelijk te
achterhalen en als je de datum nu ook nog op het
internet gaat vermelden…

Ik heb de naam van de OP, het adres, de zaak & foto’s van het gebouw in 2 minuten gegoogled. Lijkt met inderdaad niet handig.

P.S. Ga er vanuit dat hier alleen maar prima mensen lid zijn, maar iedereen heeft toegang, dus…

lencoth Schreef:

thieuster Schreef:


Maarre… ik wil niet op het feestje regenen:
de
locatie is bekend of is vrij makkelijk te
achterhalen en als je de datum nu ook nog op
het
internet gaat vermelden…

Ik heb de naam van de OP, het adres, de zaak &
foto’s van het gebouw in 2 minuten gegoogled.
Lijkt met inderdaad niet handig.

P.S. Ga er vanuit dat hier alleen maar prima
mensen lid zijn, maar iedereen heeft toegang,
dus…

als ik soms zie wat een fortuin er bij elkaar op zo een meeting op tafel ligt, kan ik me voorstellen dat men wat voorzichtig is.

misschien de rest via pb te doen? iedereen zijn/haar voorkeursdata doorsturen naar popma, die dan een dag prikt en dit weer per pb terug stuurt?

geen nood heren.

ik wou eerst even wat data peilen, dan e.e.a. per pb doen.
het adres e.d. is makkelijk te achterhalen, dat is niet zo moeilijk en dat weet ik.

ik ben wel een fries, niet dom…vandaar het plan om als e.e.a. vaststaat achter de schermen te regelen.

/edit: ik had hier vorige week ook al een pb over gehad, deze man uitgelegd hoe ik 't normaliter aanpak.
het heeft nog nooit tot problemen geleid.

Popma Schreef:

geen nood heren.

ik wou eerst even wat data peilen, dan e.e.a. per
pb doen.
het adres e.d. is makkelijk te achterhalen, dat is
niet zo moeilijk en dat weet ik.

ik ben wel een fries, niet dom…vandaar het plan
om als e.e.a. vaststaat achter de schermen te
regelen.

/edit: ik had hier vorige week ook al een pb over
gehad, deze man uitgelegd hoe ik 't normaliter
aanpak.
het heeft nog nooit tot problemen geleid.

Als het adres zo makkelijk te achterhalen is, maken we het mensen met minder eerbare intenties wel heel makkelijk. De datum is dan slechts een kwestie van geduld.

Veel leden zijn voorzichtig. En terecht.

denk dat je in een gemiddelde winkelstraat meer kans hebt om de l*l te zijn dan bij mij.
maar goed, mocht een bepaalde categorie mensen 't niet vertrouwen dan houdt 't voor hun op.
de mensen met wat meer ballen zijn welkom :slight_smile:

er hangt bij mij ook voor een klein kapitaal aan kunst en andere zaken…ben in basis wel een vrij makkelijk doelwit maar heb me nog nooit 1 seconde onveilig gevoeld.
voordeel is dat ik tussen de woonhuizen zit met, en dat heb je hier nog, érg veel sociale controle…misschien wel iets te veel.

ik kan er goed mee leven en heb er geen moeite mee…beter nog, dat is de reden dat ik in Joure zit!

en mocht er alsnog iemand zijn met andere bedoelingen: camera is aanwezig en er ligt genoeg hout, mooi in verstek gesneden en tot 3 meter lengte…genoeg materiaal om wat ongenode gasten de deur uit te werken :smiley:
daarnaast is er de baas (ik dus): 190 cm, 100 kg en o.a. ex sloeproeier (HT races, MPM races, TV races enz. enz. ) :D:D

/edit:

ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest (iets té misschien).
zien bepaalde mensen hier een probleem in óf in de locatie: so be it.
wat betreft veiligheid: hierboven aangegeven…ik zie geen problemen, exacte data en tijden gaan uiteindelijk per PM.

geouwehoer over wel of niet veilig, Friesland, mij enz. laat 't hier vanaf heden achterwege.
resterende info staat in startpost.
heb je ballen, wil je Friesland van dichtbij bekijken dan kom je langs.
verder graag enkel datum en naam en laat 't “offtopicpraat” achterwege.

mocht je nog écht dringende vragen hebben kan je ze hier neergooien.

Ben wel in voor een meeting een beetje in de buurt.

Alleen ben ik, min of meer bewust, een beetje door de horloges heen, dus brengen zal ik niet veel…

Ik houd het topic wel even in de gaten.

@amazon

gezien de reacties ga ik er van dat t niks word…locatie e.d is niet veilig genoeg ofzo enz enz.
zover ik weet was de laatste(?) meeting wel veilig…bergen dure klokjes in een vol restaurant :slight_smile:

en veel klokjes heb ik ook niet, dus dat scheelt :slight_smile:
afgexien van de meeting ben je altijd welkom voor een pot bier!

Popma Schreef:

gezien de reacties ga ik er van dat t niks
word…locatie e.d is niet veilig genoeg ofzo enz
enz.
zover ik weet was de laatste(?) meeting wel
veilig…bergen dure klokjes in een vol restaurant

Ja,daar was de locatie alleen bekend bij de deelnemers aan de meeting.
En we zaten enigsins apart van de andere bezoekers.
Nu is het andersom,de plek is bekend alleen de datum nog.

Ik ben van de partij. Datum maakt me nu weinig uit. Er is slaghout aanwezig, jij bent 100 kilo, ik maar 67, maar heb jarenlang full contact karate wedstrijden gedaan, dus dat moet wel goed komen.

Lijkt me leuk hoor, alleen niet op de vijfde.

voor de geinteresseerden: officiele datum komt dan per pb

ik ben nu al een beetje bang … ik kom niet :wink: