HF Meeting Maastricht aanstaande zaterdag

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Had al 19de gestemd. Wat betreft het aantal deelnemers - meer dan 40 zoals morgenavond is normaliter ook helemaal niet mijn ding, maar ik ken er in elk geval al iemand - heb ik een klein beetje houvast. :wink: Paar Timezone-meetings meegemaakt (wel hier in NL, lang geleden) met rond de 12 man; da’s perfect.

Leuk dat er toch wat aanmeldingen binnen komen. Ik heb er al zin in! Het stemmen kan tot aanstaande vrijdag en dan kiezen we een definitieve datum.

Ik heb de 19e gestemd, maar heb in principe geen voorkeur.

Deze keer wil ik graag erbij zijn

Als ik tijd heb wil ik misschien ook wel even komen!!??
Maar dat weet ik dan pas in die week zelf.

Tenminste, als dat mag van het organiserend comité??

Ik heb helaas de meeting van afgelopen weekend moeten missen, zijn deelnemers buiten van buiten Limburg ( wel geboren in Weert :wink:) ook welkom?

Iedereen is welkom :slight_smile:

19-12 is prima…

Stemmen is nu gestopt.

We zitten nu op 11 mensen. Willen deze personen zich even via PB definitef bij mij opgeven? Wel even met normale naam en email adres graag.

Locatie en tijdstip (s’middags) wordt dan zo snel mogelijk bij deze personen bekend gemaakt.

2 likes

19-12 zit ik helaas onverwacht in het buitenland, ik wens jullie heel veel plezier!!

Ik neem dus aan dat het aantal beperkt blijft tot elf man?

Ja het zal inderdaad beperkt blijven tot 11 man.

Ik mis nog wat forumleden. Graag een PB naar mij met je naam en e-mail adres zodat ik een mooi lijstje hebt van wie allemaal komt.

@karnavo het blijft inderdaad beperkt tot 11 man.

@peaceloveandpitbulls sorry maar volgens mij begrijp je het verkeerd. Er hebben zich 11 man opgegeven dus ik ga ervan uit dat het dus beperkt blijft tot 11 man.

Het zaaltje wat gereserveerd is geeft toegang tot 20/25 mensen dus het maximale aantal wat mogelijk is, is 25 man.

Laat het duidelijk zijn dat voor mij iedereen welkom is, hoe meer ziele hoe meer vreugd.

Ok. Sorry idd verkeerd begrepen :smiley:

1 like

Ik heb op dit moment 8 namen genoteerd.
Hebben de 5 andere die een voorkeur hebben ingevuld voor de 19e nog interesse?

Of andere leden van het forum die toch graag willen komen?

1 like

Spijtig op 18 december vertrek ik een week op vakantie mocht het 12 december zijn was het voor me beter geweest

Aanstaande zaterdag is het zover. De Maastricht Meeting. Als er nog forumleden zijn die graag willen komen stuur mij dan even een berichtje.

Voor de mensen die komen, tot aanstaande zaterdag. Wordt gezellig :slight_smile: :+1:

2 likes