Na aanleiding van het topic met de vraag om een kleine HF Meeting te houden in Maastricht volgt hier een Poll voor de datum. In de Poll even aangeven welke dag je eventueel zou kunnen.
Ik zelf ben samen met enkele andere forumleden al aan het zoeken naar leuke een locatie. Maar eerst moeten we even een datum vaststellen en ongeveer weten met hoeveel personen we zijn.
Ja, % of mensen is hetzelfde, maar toen ik gestemt heb was de poll omgekeerd : meer procent voor eene in de graphic en toch meer mensen voor de andere voor de klik aantal…
19de blijft een goede optie voor mij. Ik ben dan sowieso in Maastricht; maar kom pas rond 12:00 -12:30 aan. Wel in stijl, per SSN-stoomtrein. Als de meeting echt van plm. 12:00 tot 17:00 gepland is, blijf ik max. een uur of 2,5 - 3. Wil ook nog wel even rondneuzen in de stad, en de Hogwarts-expres vertrekt vroeg in de avond alweer.
Geven jullie dan een datum voorkeur door in de pol bovenaan? Als er meer mensen reageren op de poll komen er misschien nog meer bij. Ik weet niet wat jullie een “leuk” aantal vinden. Ik denk zelf dat boven de 10 altijd leuk is. Hoop zelf op 15 man.