HF Strip - De ruimte in

Bedankt allemaal. Deze heb ik echt lekker de tijd voor genomen afgelopen week, rustig in stapjes het verhaal opgebouwd. Zeker met die Kanagawa Dial gaf dat veel rust om te doen.

3 likes

Die is heel tof geworden! :ok_hand:

1 like

Zeg maar gerust gaaf!

1 like

Mooi gedaan👍

1 like

Bedankt.

Ik ben erg blij dat er mensen het waarderen, dat maakt het leuk om elke keer weer te doen.

2 likes

Leuke gemodde turtle👍

1 like

Zie nu het paasei pas :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Één maar? :grimacing:

Dankje. Hij was leuk om te maken.

1 like

4 plus een haas

1 like

Klopt. Moesten er in. De haas was twee weken geleden al begonnen met paaseieren te leggen trouwens :rofl:

3 likes

:grin::grin::grin: Hij is fijn :grin::grin::grin:

Leuke actualiteit ook!

Jij ook goede Paasdagen!

1 like

Geweldig weer, bedankt !!!

1 like

Jullie bedankt voor het lezen en het waarderen. Dat waardeer ik dan weer zeer :slight_smile:

3 likes

Leuke transitie voor de turtle :+1:

1 like

Dankje :slight_smile:

Twee weken zijn weer voorbij en wat ging de tijd snel deze week. Nog even systeembeheerder gespeeld voor het koor van mijn vrouw, die wilde nog even een servertje met jamulus om gezamelijk te kunnen oefenen. Wat gaat daar veel tijd in zitten.

Maar, bij deze dus een nieuwe aflevering. Onze vriendelijke turtle Sjaak en Theo gingen de vorige keer helemaal los en Sjaak kreeg een heel ander uiterlijk. Nu gaan ze proberen een reddingsactie te ondernemen, ik ben benieuwd waar dit gaat stranden.

29 likes

Goed bezig Sandy. Kan nog niet inschatten waar de verhaallijn naartoe loopt, maar dan blijf je ook lezen he. :grinning:

1 like

Je gaat echt met sprongen vooruit qua tekenskills :ok_hand:. Mooi man. Vooral het laatste plaatje vind ik heel erg mooi er uit zien :ok_hand:

De verhaallijn snap ik ook nog niet helemaal. Maar misschien als je ze achter elkaar leest dat het weer helemaal loopt :+1:

1 like

Wel spannend! :astonished:

1 like