Haha top @Sandy
Hahaha, goed bezig @Sandy en @Jurk!
Ziet er weer goed uit en leuke plotwending!
Keep up the good work!
Mooi werk @Sandy blij om te zien dat het goed daar met Theo, net zo druk als een echte horlogemaker:sweat_smile:
Dank je wel Jurk en @Sandy…mooi gedaan, interessante wisselende wendingen en gelukkig geen fatale gebeurtenissen !
Dank voor de upload @jurk, met een leuke toevoeging van frisbee spelende forumgenoten . Ik kom net thuis van kamperen (wie verzint dat met de huidige nachtelijke temperaturen?), vanavond bedankt ik de rest.
Pfoe, twee weken vliegen voorbij. Drukte aan alle kanten en mijn tekenprogramma had het er even moeilijk mee Bij deze de laatste in deze verhaallijn, volgende keer gaan we een nieuwe verhaallijn starten. Ik ben nog druk aan het denken, misschien dat ik iets anders tussendoor doe voor ik verder ga. Het verhaal moet wel al een beetje in mijn hoofd zitten.
Excuses voor het niet netjes bedanken van de vorige keer. Het was even teveel chaos en mijn excuses hiervoor. Ik waardeer wel elk bericht, dus alsnog bedankt.
Ziet er prachtig uit Sandy, je hoeft je niet te excuseren, het is tijdrovend werk! Benieuwd naar het nieuwe verhaal!
Hahaha, goed bezig hoor! Geen excuses nodig wat mij betreft.
En ik ben heel beneiuwd waar je volgende verhaallijn naar toe gaat!
Keep up the good work!
Op naar nieuwe avonturen!!!
Leuke afsluiting van de eerste verhaallijn!
Mooi gedaan weer! Steeds mooier en mooier!
En idd mooie overgang naar een nieuw avontuur!
Goed kleurgebruik ook, kijkt lekker weg
Goed gedaan, geen excuus nodig we waarderen je inspanning.
Ga zo door:+1:
Mooi man
Grote klasse! Ben benieuwd naar het volgende avontuur.
Mooi gedaan. Op naar het volgende verhaal.
Dankje HansT. Qua tijd, zeker. Veel respect voor Jurk, die dit nu al voor het derde jaar doet volgens mij?
Dankje Bastiaan.
Bedankt Jurk.
Dankje. Ik ga zeker zo door.
Hij is weer leuk en spannend een nieuw verhaal !!!
Leuk! @Sandy je ziet de vooruitgang duidelijk.
Ik ben benieuwd wat het volgende avontuur wordt.
en Dankjulliewel
Mooi gedaan je tekeningen ontwikkelen zich met de twee weken. Benieuwd naar de nieuwe reeks.