HF tussen 2009 en 2019, in infographics

Ik krijg soms een beetje de indruk dat 2017 en 2018 topjaren zijn geweest voor het HF, vwb aanwas van nieuwe leden.

@jur , en andere moderatoren

Zou je eens een paar infographjes willen plaatsen? Ik ben nieuwschierig naar ledenaantallen en aanwas van nieuwe leden tussen 2009 en 2019.
Pure nieuwschierigheid; Wat zijn de cijfers? Hoe ziet de groei in ledenaantal er uit over de laatste tien jaren?

2 likes

Vraag je je dat nu in alle @ernst af?

4 likes

uhuhn :slight_smile:

Kwantiteit omhoog. Kwaliteit? :face_with_monocle::thinking:

4 likes

Geen mening, ik wil cijfers :wink:

Vroeger was alles beter, dat weet je toch?:tumbler_glass:

Het was anders
Ik ben vooral nieuwschierig naar de cijfers. Het lijkt alsof er een vrij forse burst is ontstaan in interesse in horloges, in het algemeen. Op basis van wat ik zie aan het aantal reacties van nieuwe leden tussen 2017 en 2018 binnen dit forum

Ik denk zelf dat je vooral leden ziet die de laatste jaren lid zijn geworden, omdat de meesten het na een paar jaar voor gezien houden, of veel minder achtief zijn.

Ik klik vaak even op het icoon, en zie de laatste tijd erg vaak recente aanmeldingen, of aanmeldingen uit 2018, en 2017. In verhouding tot eerdere jaren

Op zich gaat het me hier helemaal niet om; meer enthousiasten, meer enthousiasme
Ik ben vooral nieuwschierig naar de beweging vwb de interesse in horloges in het algemeen (vwb het forum, in nederland)

Hoe dan ook, ik wacht de infographics even af :wink:

Ik zou er niet op rekenen.

Ik heb het gevoel dat sinds de smartphone, Youtube, Instagram en verschillende krantenartikelen over horloges als belegging er een ontzettende aanwas is van nieuwe mensen.

Sommige daarvan zouden wellicht nooit op het idee zijn gekomen om “iets” met horloges te gaan doen.

Is er geen vrijwilliger die even de 19350 leden aanklikt en gegevens in excel propt? :smirk:

4 likes

Als we geen “slachtoffer” kunnen vinden hiervoor kan @Jurk wellicht gewoon een mooie impressie/improvisatie maken voor het gevoel :joy:

Kwalitijd is door de jaren heen stabiel gebleven hoor. :sunglasses:

4 likes