HF.. where the seventies survive..

Jongens, meisjes (ja!)… may I have your attention please…

The seventies zijn eigenlijk wel heel mooi, ondergewaardeerd, levensvreugde gevend, hoekig, strak, fluïde…

Geen zin om een lang verhaal te schrijven, te houden, te pleasen, te teasen, te overtuigen, te testen, doe ik de hele dag al.

Ik kreeg nog weinig likes op deze ultraknaller, hij is zo mooi, zo strak, zo…SO SEVENTIES!

96 likes

Prachtaanwinst :man_dancing:
image

6 likes

Nice! Ik ben zelf uit de (early) '70s. Dus sowieso een uitstekend decennium! Ben zelf erg fan van de '80s. Maar horloges uit late jaren '60 en begin '70 zijn misschien wel de mooiste ooit gemaakt, vind ik dan. :blush:

6 likes

Mid 50s tot mid 70s wat mij betreft. :ok_hand:

1 like

Mooi ding man.
Heel veel plezier ervan.

Vind jij niet alleen hoor.

Mijn “golden years”

2 likes

Mooi horloge, proficiat.
Doet me denken aan een omega 125!!:watch:

2 likes

IMG_2375

Heerlijk horloge!
Like :+1:

2 likes

Yes sir! Begrijp ik. Die is alleen GROOT! En deze is draagbaar…

1 like

Yeah the seventies. Wat waren wij jong.
Maar goed deze is wel helemaal geweldig.
:sunglasses:

1 like

Leuk decennium qua horloges, seventies.

44 likes

Lekkerrrrrrrrrr :+1:

Die is wel tof inderdaad. Mooie aanwinst!

1 like

Gelukkig maar, ik ben zelf van de exact mid 70s :grin: Dus zit ik goed :sunglasses: wat betreft horloges, ik kan het waarderen en er zitten inderdaad mooie exemplaren tussen. :sunglasses:

Heb het al eerder genoemd een heel mooi horloge ,straalt kwaliteit uit en ziet er strak uit :ok_hand:
De meeste vintage horloges van me zijn mid jaren 60 tot rond 75/76 qua mechanische dan gevolgd door een aantal vroege quartzen…omdat ik nu nogal heel ver elders zit,kan ik niet bij mijn computer ,maar dat hou je nog tegoed voor je topic. :smiley:

1 like

Allemaal mooi!

2 likes

Helemaal mee eens, Het zelfde geldt voor autos.

3 likes

Tissot PR-516 uit de :seven: :zero: S

Echt in NOS conditie en weinig gedragen loopt perfect

14 likes

Mooi, die wijzerplaat is ook gaaf !

1 like

Helemaal mijn smaak Martijn, prachtstukken, de Kontiki 20 van Warroo uiteraard ook
heb altijd het gevoel dat de horloges uit de jaren '70 ondervertegenwoordigd zijn in het vintage gedeelte

laat mij er een paar bijvoegen

26 likes

Groovy 70’s! Heerlijk hoor!

Hier ook wat 70’s genot in de collectie:

25 likes