HFLE 2011 hommage

Steinhart brengt vandaag zijn, niet helemaal onverwachte, PAN AM hommage uit.

Ik vind hem fraai, maar ook dik geprijsd met €840,-

Wat vinden jullie?

1 like

saai …!
word er niet warm of koud van

Mijn beste,

Tja,
Ik zou deze Steinhart eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

they’re stealing Bill’s thunder

Ja! En Maurice van Aramar heeft er toch ook een in de pijplijn? (In 40 mm)

-edit- zo te zien is er aan de oude vertrouwde kast en band niets veranderd. Wel met de vintage kroon en zichtbodem.

Zullen die twee even balen dat hun ontwerp gejat wordt.

5 likes

Die MiiK verkoopt toch gewoon uit!

In eerste opzicht doet het mij niet zo heel veel…en al helemaal niet in combinatie met die prijs…

Haha, die stuurde ik je zojuist in de Whatsapp, had het topic niet gezien alleen de nieuwsbrief van Steinhart

Soprod A10 zorgt voor de hogere prijs natuurlijk in dit geval :wink:

Ja ongelooflijk ,en natuurlijk weer geinspireerd, zullen we maar netjes zeggen, op een ander bekend merk…
maar daar gaan we weer …sorry…
Ik zou er geen stuiver aan uit geven…

1 like

Was ik al blij met mijn HFLE, nu helemaal :grinning:

De prijzen van Steinhart worden steeds gekker. Maar ja dat is niet alleen bij hun merk.

variatie op een thema… gelukkig die van mij net verkocht. En dan die prijs :frowning:

groet,
Arno

Ik blijf de HFLE 2011 een gave klok vinden!!! Eerste horloge waarvan ik echt spijt heb van de verkoop. Voor degenen die het betreft: ik heb er een “gezocht” voor gemaakt :blush:

gezocht HFLE 2011

Tja, ik wist wel dat Steinhart ooit met mijn ontwerp van de HFLE 2011 aan de haal zou gaan. Lol, een hommage aan mijn hommage.

Overigens is die prijs krankzinnig. Een eta 2893-2 kost hetzelfde qua inkoop als de Soprod weet ik uit eigen ervaring. Steinhart heeft een zeer dikke marge op dit horloge…

Aha, dat zijn de betere inzichten. En ik maar denken dat die Soprod zo’n dure jongen was…

Zelfde prijs niveau als de Eta289… series

Weet je toevallig ook wat het prijsverschil tussen de Eta 2824 en de 2892 in % ongeveer is ?

Eta 2824 kon je voor rond de 80-100 euri krijgen. De 2892/3 zaten richting de 160 euro. Maar die prijzen worden nu met de krapte steeds hoger.

1 like

Zo op de foto´s ziet ie er niet verkeerd uit.

Maar voor 840 eu…

Nee dan zou ik wat anders kopen.

Groeten,

Noel.