Iets met een Chinees uurwerk ala WUS? Betaalbaar, meer mogelijkheden en ook vrij toegankelijk voor dit soort projecten.
Halios zou ik erg fraai vinden!
Waarom niet een keer een lekker foute, een skeleton of zo (
hamiltonfan Schreef:
Aub geen oranje wijzerplaat meer
![]()
![]()
Zoiets ?
http://www.christopherward.co.uk/men/sport/c60-tri
-skrwb22.html
vind m wel mooi, maar dan n metaal bandje. zo n nato kun je overal nog vandaan halen.
ik ben zelf nieuwsgierig geworden naar de halios tropik, teopik b en de archimede bronze.
Ik ben vanaf vanmiddag lekker even een weekendje weg zonder internet en telefoon waarschijnlijk. Lekker rustig genieten dus, maar iedereen kan een uitgewerkt voorstel indienen. De regels staan hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,275177,275177#msg-275177 Die zijn ongewijzigd zover ik weet. bedrag alleen naar max €500 inclusief.
Ik zou zeggen, kom maar op.
WVE Schreef:
Misschien kan Dhr. Kemmner iets voor ons
produceren.
De kwaliteit en service van dhr. Kemmner laat de laatste tijd nogal te wensen over… typisch gevolg van verzuipen in je eigen succes.
Probeer eens iets van max. Euro 250,- in deze tijd.
Als je een idee hebt staat het je vrij om een voorstel te doen. Het is een maximum prijs, goedkoper mag altijd en is ook zeker welkom.
Daar is iedereen het over eens.
Deep Blue dan een optie?
marnix.moed Schreef:
ik ben zelf nieuwsgierig geworden naar de halios
tropik, teopik b en de archimede bronze.
Ik ook, de Tropik B is momenteel het enige horloge op mn verlanglijstje, maar eigenlijk vind ik alle modellen van Halios erg mooi. Forumlid Stevo is toch de Nederlandse verkoper van zowel Halios als Magrette?
Tommaat Schreef:
marnix.moed Schreef:
ik ben zelf nieuwsgierig geworden naar de
halios
tropik, teopik b en de archimede bronze.Ik ook, de Tropik B is momenteel het enige horloge
op mn verlanglijstje, maar eigenlijk vind ik alle
modellen van Halios erg mooi. Forumlid Stevo is
toch de Nederlandse verkoper van zowel Halios als
Magrette?
Maar voor €500 gaan we die Halios niet redden vrees ik. Maar misschien de Margrette Moana Pacific Diver Pro wel. Da’s ook een mooie!
Gepost door: BobT (IP gelogd)
Datum: 16 mei 2013, 20:12
Ik zeg: de pleamar die ook limited in Spanje was!
+1
vouwfietser Schreef:
Datum: 16 mei 2013, 20:12Ik zeg: de pleamar die ook limited in Spanje
was!+1
+1 
Marco,
Ik ben een grote fan van de seahorse (heb geen) en serieus aan het overwegen om eens te polsen bij Kemmner ivm de hfle vandaar mijn vraag . Is de mindere kwaliteit van Kemmner iets wat je zelf ervaren hebt of heb je een link naar info hierover ?
Alvast bedankt
Mvg
Broes
Marco-T Schreef:
WVE Schreef:
Misschien kan Dhr. Kemmner iets voor ons
produceren.De kwaliteit en service van dhr. Kemmner laat de
laatste tijd nogal te wensen over… typisch
gevolg van verzuipen in je eigen succes.
Ik heb al een paar keer een inzending gedaan en zonder succes. Ik ga er de tijd nu niet insteken. Verder zie ik veel mensen met ideeen, maar uiteindelijk moet iemand het gaan doen. Je kunt altijd zelf een fabrikant benaderen en vragen of deze interesse heeft. Er blijven altijd wel een aantal lastige spelregels, bijvoorbeeld dat de ltd niet duurder mag zijn dan het oorspronkelijke model. Dat is lastig, aangezien je modificaties maakt die door de kleine oplage toch duurder uitpakken.
Verder is de gewenste levertijd altijd lastig. Een doorlooptijd van 6 maanden zit je al snel, en we zijn nu in Mei dus dat gaat dit jaar niet meer lukken voor sommige leveranciers (uitgaande van bestelling definitief aantal in Juni als je heeeel erg opschiet).
Wat mij betreft mogen de regels dus wel wat soepeler.
Tevens is de oplage relatief klein. Als je kijkt naar de Spaanse fora, halen die vaak zeker de 100…
Kortom, ik laat het even voorbij gaan en hoop dat andere de uitdaging aan gaan.
Limbo70 Schreef:
vouwfietser Schreef:
Datum: 16 mei 2013, 20:12Ik zeg: de pleamar die ook limited in Spanje
was!+1
+1
ja doei!
-1

Tommaat Schreef:
marnix.moed Schreef:
ik ben zelf nieuwsgierig geworden naar de
halios
tropik, teopik b en de archimede bronze.Ik ook, de Tropik B is momenteel het enige horloge
op mn verlanglijstje, maar eigenlijk vind ik alle
modellen van Halios erg mooi. Forumlid Stevo is
toch de Nederlandse verkoper van zowel Halios als
Magrette?
joh, dat wist ik dan nog niet.
ik vind de tropik kast wel passend voor bronze. de archimde flieger stijl n stuk minder.
maar de tropik met draaibare lunette ziet er ook zwaar goed uit
Is er dan wellicht een mogelijkheid om aan te haken bij de productie van een limited van een buitenlands forum en daar een nederlandse variant op te maken.
Een aantal mensen zijn denk ik ook al lid van enkele buitenlandse fora (of is het forums:S).
Jack43 Schreef:
Is er dan wellicht een mogelijkheid om aan te
haken bij de productie van een limited van een
buitenlands forum en daar een nederlandse variant
op te maken.
Een aantal mensen zijn denk ik ook al lid van
enkele buitenlandse fora (of is het forums:S).
ik zit r niet op. ben benieuwd wat je in gedachte hebt.