Nee er zijn er meer…
waarom kunnen we niet gelijk opnieuw ergens anders over stemmen als de uitslag van de huidige ronde bekend is.
Gaat het een stuk sneller.
We moeten toch wachten tot december. Heb haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
De Aevig wordt toch pas in december uitgeleverd, dus geen haast toch? Nu blijft de spanning er beetje in. Als de stemrondes afgelopen zijn is het ook maar alleen nog maar wachten.
Pcies
Omdat we steeds op basis van de uitslag van de afgelopen ronde pas plaatjes kunnen genereren van de opties voor de volgende ronde, en omdat we vervolgens via e-mail erover moeten discussiëren welke we aan jullie gaan voorleggen, en omdat we van die opties daarna renders moeten maken, en omdat dit niet onze baan is.
Zolang hij maa in 2016 geleverd wordt
Draaien de renders al
@ArjanV heeft er al heeeeeel veeeel gemaakt.
Nu keuzestress.
Chip moet maar beslissen hij is de disigner
.
Haha, ben benieuwd.
Ik zal het team laten zweten
Hebben jullie afgesproken in de sauna?
Ach , logischer is de hete adem van een draak (Balaur ) in jullie nek.
Geen grap he… heel erg sneu dit
Per ongeluk reageren en per direct corrigeren maakt niks uit. Is gewoon een ban.
Onze forumsoftware is bagger want optie reageren kunnen we niet uitzetten dus laten we onze volwassen leden maar straffen.
En ipv dat je kan inloggen zie je dus een hele blije “Hey praat je mee smiley”
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
No worries. Kan jij toch niks aan doen.
Beetje jammer ja
Maar ach , dan heb je weer lekker veel nieuwe posts te lezen
Welkom back Spoon
Beetje jammer dit idd…
Welkom terug
Heel jammer dit!!
Ik heb van de week nog een berichtje van Jur ontvangen of ik niet meer wilde reageren op verkooptopics… Dus het kan anders