onzin reacties zijn inderdaad niet nodig…maar ik zie niet in waarom een reactie die toegevoegde waarde heeft niet gewoon mag blijven staan. Bijvoorbeeld als er foutje in de ad staat of zo…jaaaaa, ik weet het, kan ook per pb maar dan is het de vraag of het aangepast wordt. Er zitten hier veel leden met kennis, als je iets raars leest in een ad vind ik het vrij normaal dat je daar dan effe een openbare correctie op mag doen en jaaaaa, natuurlijk zelf je huiswerk doen, en het is en blijft een vraagprijs…maar zonder gekheid, natuurlijk de mods doen hun best en het is soms een hels karwij maar je kan op zijn minst de regels eenduidig toepassen. De ene keer een pb sturen en de ander keer meteen een ban…dat kan niet, tenzij er een historie is en we te maken hebben met een draaideur gevalletje
Nope…was de eerste keer
Ik reageerde idd vanwege een foutieve foto bij de tekst en binnen de minuut na plaatsen topic. Dus van uppen was geen sprake.
Voelt een beetje als een flauwe bekeuring krijgen van een boa en niet omdat het moet maar omdat het kan
Ben benieuwd naar ronde 4… Enig zicht wanneer die komt?
Ik had gisteren ook mijn eerste ban om eenzelfde reden. Voegt niets toe, en roept enkel irritatie op. Ik had tot nu toe respect voor de mods, dat is voorlopig even minder. Het lijkt erop dat een van de mods gisteren met zijn verkeerde been uit bed is gestapt.
Van de andere kant: wij behoren nu officieel tot de harde kern van HF. Jammer dat daar geen badges voor zijn.
Is het 'm dat… ? Ze willen mij dus kosten wat kost niet tot die harde kern laten komen
, een badge voor , my first Ban , daar kan ik de humor wel van in zien
En ook hier een eerste ban van een dag… Iemand tijd over of gaat dat automatisch met de forumsoftware? Maar goed, we zullen ‘het’ niet weer doen. Nu maar weer on topic.
Wellicht nog een stemronde over een leren band en zo ja, welke?
Ik was ook aan de beurt, moest een PB zijn maar ik wist niet hoe te corrigeren.
Eerste keer - tig keer (nieuwe) medeforumleden gewaarschuwd via PB dat het niet mag.
Pats boem ban voor een dag.
Hopelijk later vandaag nog. We hebben deze keer onze ontwerpen teruggebracht tot 6 opties voor jullie om uit te kiezen. De ruwe photoshops zijn er al, en de)kwalitatief betere) renders zijn bijna klaar. Nog héél ff geduld a.u.b.
En ik had al moeite met drie opties
Ik ben er mee bezig, denk alleen niet dat het vandaag klaar is, want bij ons in het dorp hebben we feestweekend en dat betekend dat ik vanaf 2 uur wat ander te doen heb
zeer benieuwd over wat we stemmen
We gaan over de bezel stemmen. Bij deze vast een overzicht plaatje van de 6 mogelijkheden.
We hebben 3x oplopende minutenschaal en 3x aflopende minutenschaal.
Beide in verschillende uitvoeringen.
Ik verwacht morgen middag de renders klaar te hebben.
Oops, die wordt lastiger!
Ben wel super blij dat de “GMT” schaal erin blijft, dat was voor mij een reden om in te stappen
is dit op willekeur gebaseerd?
De ene keer zie ik oranje cijfers met wit om en om
een keer bovenaan een oranje een keer geen oranje. Dat af en oplopend is ook compleet willekeurig lijkt mij.
Mocht er wel een filosofie achter zitten hoor ik het graag? Ik kan hem niet vinden.
Ja, dit zou niet goed zijn om voor te leggen. De versie rechtsonder (16 oranje streepjes tot de 20) heeft tot de 20 witte cijfers en daarna om en om wit en oranje. Daardoor is deze uit balans. Doe dan de keuze allemaal wit, allemaal oranje of consequent om en om.
Ja, we hebben 30 ontwerpen gemaakt en er vervolgens willekeurig 6 uitgekozen…
Maar even serieus: nee, dit is niet willekeurig. We willen in deze ronde keuzes maken uit combinaties van de volgende factoren: (1) optellende vs. aftellende bezel, (2) oranje streepjes (wel vs. niet, 15 vs. 20) en (3) de kleur van de cijfers op de bezel (oranje vs. wit, en welke wel/niet).
Dat leidt tot een zeer groot aantal mogelijke combinaties, die we gereduceerd hebben tot 15 ontwerpen die ergens op slaan (sommige combinaties zijn onzinnig). Die hebben we vervolgens door Chip (die er toch het meeste oog voor heeft) laten reduceren tot 6 stuks, waarbij we vonden dat er 3 met een optellende (duik) schaal en 3 met een aftellende (“eierwekker”) schaal moesten zijn.
Misschien begrijpen jullie nu ook waarom deze ronde wat op zich laat wachten