HFLE 2016: derde stemronde!

Dit is nog een lastige keuze.Ik ga er nog een nachtje over slapen

De schaal waar nu de bolletjes gedrukt zij ligt schuin, Lume op dit schuine vlak is erg lastig te realiseren bij deze kleine aantallen (100x)
Gaat hem dus niet worden, zou wel heel mooi zijn inderdaad.

Voor mij is optie 3 zonder twijfel de mooiste. :heart_eyes:

Oh ja dát was het :sweat_smile:

1 like

A en als tweede C. Persoonlijk vind ik de seconde markeringen iets sportiever.

1 like

Opletten volgende keer anders moeten we een motie van wantrouwen indienen!

Voor mij
http://www.vacaturebank-achterhoek.nl/logos/1465460254_C&A%20logo%202011.png

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Maurice de Hond stond net voor de deur. CB kreeg hij desgevraagd als antwoord. Maar ja, wat zijn peilingen waard, vandaag ga ik nog niet naar de stembus…

1 like

Voor mij ook C & B. In vergelijking vind ik A wat te druk. Maar ook net A zou ik prima kunnen leven.

Ook ik stem C en B

B heeft mijn voorkeur(maar ik denk er nog even over na), alleen had ik liever geen dubbele 12 gehad. Lastig die keuzes, maar wel leuk :+1:

Mijn eerste keuze is A, mijn tweede is C, miniem verschil, C heerlijk strak minimalistisch maar voor mijn gevoel is optie A net wat meer in balans

@AEVIG-C Ik zie allermaal kekke foto’s van de Balaur op je instagram. Wat ik me afvroeg: Heb je ook bewegend beeld? Een klein filmpje waarin je de Balaur op je pols laat zien?

Ik vind het geen gezicht als de minuten streepjes op de wijzerplaat ontbreken. Dan wordt het een blote billen wijzerplaat met de uitstraling van een redial uit India,

1 like

Tot wanneer kan ik eigenlijk inschrijven? Ook als het definitieve model bepaald is?

Nog steeds. Alleen heb je geen stemrecht meer over de vorige rondes, wel de toekomstige.

Jazeker, dat kan. Op een bepaald moment moeten het wel op slot gooien natuurlijk, omdat we dan ook nummers gaan uitdelen en laten graveren (12/45 bij 45 exemplaren bijvoorbeeld), maar dat moment zullen we tijdig aankondigen.

Eens. Hier ook C gestemd

Ik zou er dan nog vijf extra maken, want 40/45 staat bijvoorbeeld een beetje vreemd. Meteen een vraag over de nummering: Moet je die laten graveren? Misschien vinden mensen het wel mooier om zonder te bestellen.

2 likes

Voor n limited vind ik persoonlijk n nummering wel bij passen. Incl de totale hoeveelheid. Dus bv 40/45.
Maar liefst discreet op t achter deksel. Niet op de wijzerplaat, kroon of zijkant vd kast ofzo.