HFLE 2016: derde stemronde!

Ik zou liever alleen het eigen nummer erop willen en niet de oplage erbij. Dus bijv alleen 40 ipv 40/45 (wat sowieso al een rare combi is…)

Heb geen recht van stemmen, wel van spreken :smile:

Vind versie c mooi rustig, maar praktisch lijkt me versie a fijner. Dus ik zou ac kiezen.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ik hou me aanbevolen :wink:

Ik heb me ook ingeschreven. Leuke discussies hier!

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Poll?

C lijkt voor te staan gevolgd door A en dan B?

Mee eens, dan gaat die van mij er ook uit. Geen kleurtje op de bezel please… dat zou echt jammer zijn.
Verder C en A

Ben wel benieuwd naar hoe het pepsi-idee er dan uit komt te zien.

Na een nachtje slapen en veel naar de foto’s kijken heb ik uiteindelijk gekozen voor C en A.
Ik vind ze allebei mooi en de doorlag heeft gegeven dat ik dan liever net een iets andere versie wil hebben dan de originele wil hebben.

Ruwweg zoiets. Let op: dit is een oude Photoshop van enkele maanden geleden. Secondenwijzer klopt niet etc. Gewoon even om een idee te geven van de gekleurde bolletjes.

Er is nu ongeveer éénderde van de stemmen uitgebracht, en C staat inderdaad voor op A, maar slechts licht. Dat kan, zoals we in Brabant zeggen, hèndig nog veranderen. Als je B wilt (wat ongeveer het horloge hierboven is), dan moet je aan de bak met lobbyen en/of ineens 10 horloges pre-offeren of zo :wink:

5 likes

Ik vind hem gaaf. Zelfs de enkele 12 staat hem beter.
Voor mij een B dus.

In geval van de rustige plaat, gaan we sowieso wel voor de dubbele index. Heb om verwarring te voorkomen maar even een nieuwe fotosjop gemaakt, zodat ik mijn vorige post kan wissen.

2 likes

Mooi zo. Niets meer aan doen!

Helemaal mee eens. Ben zelf nog niet helemaal uit mijn eigen keuze deze ronde, maar ik neig wel naar B of C. Niet omdat ik A niet mooi vind: dit is de versie die door ervaren ontwerper Chip met zorg is gekozen voor het origineel. Geen wonder dat het prachtig is. Ons doel was dan ook niet om een mooier alternatief te bieden, maar een onderscheidend alternatief dat óók mooi is.

2 likes

Twijfel ook nog tussen B en C, de ene wat speelser en de andere wat strakker :sweat:

Helemaal mee eens!
Uiteindelijk heeft iedereen een voorkeur die hij/zij het mooist vind, dat wil niet zeggen dat de rest niet mooi is.

Je wordt bedankt… Ik dacht dat ik eraan uit was.
Slaat de twijfel nu weer toe :wink:

Is de kleur oranje nog onderwerp van een stemronde (Mark II-oranje, hint, hint)?

1 like

@firly: graag gedaan :wink: Vergeet niet dat in geval van streepjes op de bezel, oranje nog steeds een optie is. Geen idee of dat mooi is. Zien we straks vanzelf als C wint.

@tomhster: Nope. Maar maak je geen zorgen: we gaan er een mooie tint oranje van maken. Chip heeft daar echt ook voor. Het blijft toch een beetje een gok hoe het er in het echt uitziet, zelfs als je de kleurcode specificeert. Het zou best kunnen dat het prototype straks niet meteen goed is qua tint (dat was bij de Huldra ook het geval: het prototype dat door een belangrijk blog werd gereviewed, was veel harder blauw dan Chip bedoeld had en hoe 'ie uiteindelijk werd).

4 likes