En ik doe ook gewoon mee. Leuk! Team: succes!
Jemig, wat slecht voor je gemoedstoestand is dit. Ik heb er ook een besteld, maar hoe gaaf ik dit initiatief ook vind, ik ga voor een blauwe… en dat op de 31e om 23.30 uur😜
Ik heb me ingetekend op het originele ontwerp van @AEVIG-C.
zijn design is wat me trok. Om het te veranderen omdat het dan meer limited zal zijn , is naar mijn menig geen goed argument. Ontwerp van Chip is juist modern
B en C zijn mooi maar ik vind het weer “gewoontjes”
Afgezien van het feit dat dat het hele punt van het HFLE is, bedoel je?
Ik bedoel: veranderen omdat het kan, is geen argument.
Uitgangspunten van het originele model moet herkenbaar blijven. Anders is het geen LE Balaur meer
Mijn punt is dat het wel degelijk een argument is. Het is echter blijkbaar niet een argument dat jou persoonlijk aanspreekt.
Oh?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mee eens een wijzerplaat zonder minutenstreepjes ziet er goedkoop uit en wekt de indruk dat het onaf is. Chip heeft dat natuurlijk ook gezien bij het originele ontwerp.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Definitie?
Dan komt er voor mij helaas geen Balaur
Met slechts 50% van de stemmen uitgebracht en een nek aan nek race tussen A en C kan het nog alle kanten op.
Dat is dan ook de hoofdreden dat ik persoonlijk liever voor de gewone blauwe Balaur ga. Voor mij wordt de limited een te groot gemiddelde, en van alles net niks.
Ieder zijn ding toch?
Gestemd!
Ik lees meerdere vragen over het aantal deelnemers maar meen geen antwoord gezien te hebben. Dus bij deze nogmaals: Hoeveel deelnemers zijn er tot nu toe?
Zou u in het vervolg uw verzoek misschien op een wat minder eisende toon kunnen formuleren? Ik ben uw moeder niet.
Ik heb daar overigens geen actueel overzicht van: dat is in handen van Chip. Ongeveer 40.
Als het eisend ervaren wordt dan mijn excuses, ik had het anders kunnen formuleren. Ik was gewoon benieuwd.
Mooi aantal, dat mag de organisatie in zijn zak steken.
Bij deze geaccepteerd. Ook excuses voor mijn flauwe reactie. Je trof me op een verkeerd moment.
Ja we zijn er ook erg tevreden mee! Stiekem hopen we de populairste HFLE óóit te worden: die eer gaat nu welverdiend naar de P1lot One. Maar dan zullen we over de 50 moeten.
De avond is nog jong…