Remie maakte deze laatst voor mij in 22mm. Let even niet op de buckle.
Het mooist is wel als de strap aan de kast aansluit. Dus rond aan het uiteinde wat aan de kast wordt bevestigd.
Het is meer bedoeld als kleurvoorbeeld en de racing holes passen wellicht minder goed bij een duiker. Remie heeft voor de P1lot One een prachtige band gemaakt en heeft misschien ideeƫn voor deze HFLE.
Wordt 'ie nog aparter.
Hoe meer ik er naar kijk hoe verleidelijker het wordt.
Heeft inderdaad wat van een LLD weg maar de Aevig oogt veel rustiger en heeft (voor mij)mooiere wijzers.
Het is inderdaad een verleidelijk project. De Balaur is werkelijk prachtig!
Met beide fotoās naast elkaar kan ik persoonlijk concluderen dat ik de Balaur in elk opzicht mooier vind dan de LLDā¦
@Piede en @cliogek: ik ben het met jullie eens. Op ƩƩn of andere manier is Chipās ontwerp rustiger en zal m.i. minder snel āvervelenā.
Dit is ook de reden waarom ik geen LLD heb gekocht.
Tuurlijk smoelen ze heel anders en dat is maar goed ook.
De bolletjes streepjes combinatie was mij echter niet eerder op gevallen bij de LLD
Ik ben er ook bij. Net 150 Euro overgemaakt.
Top! Zo halen we de P1LOT nog wel in!
En ik ook. Doe ook mee
Dus gauw even het mailadres doorgevenā¦kan ik ook stemmen
B was toch het populairst
@dialstatic Wat krijgen we er gratis bij, bij het behalen van de 45 inschrijvingen? Kickstarter-style!
Bescherm stikker op de deksel, blijft de draak netjesā¦
Als het zo doorgaat, kunnen we wellicht zelfs alsnog een grijze EN blauwe wijzerplaat doen. En dat zou volgens mij nog weer extra deelnemers trekkenā¦
Dat wel, maar daar compliceren we het proces enorm en het is nog maar de vraag of we 25 enthousiastelingen vinden voor blauw. Tijdens de vorige ronde waren er slechts 12 mensen die blauw als eerste voorkeur hadden. Dat zou dan minimaal moeten verdubbelen om het haalbaar te maken. Voor nu laten we het even hier bij.
Ik heb op A gestemd.
Nu vind ik B en C ook mooi maar de wijzerplaat van A oogt duidelijk sportiever en kleiner doordat de markers door zowel de minuten als secondewijzer worden aangetikt.
Eerst nog 8 en dan pas juichenš
Ik heb me later aangemeld en ik mocht toen nog niet stemmen op de kleur wijzerplaat.
Ik zou op
Blauw gestemd hebben .
Misschien een domme vraag(ook al bestaan ze niet) maar: hoe spreek ik het merk eigenlijk uit.
Is het eevig, eevieg, aavig of aavieg?
Same with Balaurā¦