HFLE 2016: derde stemronde!

@marnixmoed

De LLD heeft ze inderdaad wel allebei geschroefd. Als de bezel van de Balaur vaak per ongeluk gaat verschuiven dan ga ik hem denk ik niet lang in mijn bezit hebben…

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Ik vind t op m’n pleamar ook jammer dat de 2e kroon niet geschroefd Is. Gelukkig voor mij draait ie wel heel zwaar.

1 like

Op m’n Oriënt Star GMT is het precies andersom: geschroefde kroon voor interne bezel en niet-geschroefde kroon voor het verzetten van de wijzers.

Lijkt me NOG rotter… Als je dan een keer langs je hand/pols haalt dan staat de tijd niet meer goed.

Of valt dat allemaal wel mee?

O wacht, als je hem voor een zacht prijsje kunt doorpassen, dan wacht ik nog even met intekenen :joy:

Je moet de kroon wel uittrekken om de tijd te verzetten. Je kunt 'm alleen per ongeluk opwinden :wink:

Overigens heb ik recentelijk een laar dagen rondgelopen met ontschroefde kroon van de interne bezel van m’n Orient Star, om in te schatten of het een issue zou kunnen worden met de Balaur. De ring gaf geen millimeter. Blijkbaar ga ik niet dusdanig langs dingen af dat ik de (relatief stroeve) interne bezel zomaar verzet. Maak me dus bij de Balaur ook nergens zorgen om.

2 likes

Zacht prijsje? De normale verkoop prijs is 695,-… En dit is een limited. Als ik het prijsje zacht wil maken gaat er dus MAAR 20% bij…

Komen wij wel uit :wink:

4 likes

Ik mis nog 8 stemmen! We hebben weliswaar nog 4 dagen, maar toch.

Nu nog maar 7!

1 like

Dan hoeven we niet te wachten tot 8 aug.
meer tijd voor extra stemronde. :grin::grin:
Bijvoorbeeld kleur lume

Dat is toch geen “extra” stemronde, maar een reeds geplande ronde?!

Ik ben wel benieuwd of er nog wat met extra strap opties wordt gedaan? Weet jij dat @dialstatic?

Kan wel kloppen, slaap er nog een nachtje over. Zag net namelijk pas, de frappante gelijkenis tussen dial A en de lay-out van mij LLD :astonished:

1 like

Ik weet dat Chip momenteel bezig is met lederen straps - niet voor onze Balaur overigens. Maar via die link is er misschien wel een mogelijkheid. Ik vraag het voor je na! Ben het met je eens dat een mooie zwartlederen band met aansluitende (afgeronde) uiteinden een mooie extra optie zou zijn om erbij aan te kunnen schaffen.

1 like

Ik kan dus altijd nog gaan sparen voor een Longines…als ik minutenstreepjes wil.
2 x zo duur helaas.

Mét vlindersluiting svp :wink:

1 like

Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik zie toch echt 2 heel verschillende horloges.
oh, ik zie het al: ze hebben beide twee knoppen aan de rechterkant… :frowning:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

The devil is in the details… Alle eer aan @AEVIG-C als ontwerper, want gevoel heeft hij er wel voor! Mooi tijdloos horloge, ongeacht de streepjes en dots.

Wat zal die mooi staan op een honing strap van @anon94081762EV. Speaking of which; is een HFLE2016-strap een idee als extra Remie?

2 likes

Diezelfde vraag stel ik echt 5 posts hierboven :wink:

2 likes

Jeetje ik lees niet alles, maar 2 zielen 1 gedachte

5 likes