Nope.
Van de Aevig website:
The crown at two operates the internal bezel bi-directional. This crown does not screw down but still remains 300m WR with three O-ring gaskets.
Nope.
Van de Aevig website:
The crown at two operates the internal bezel bi-directional. This crown does not screw down but still remains 300m WR with three O-ring gaskets.
Dank! Veranderd overigens niks aan mij stem
Aan de mijne ook niet. Ik vind het echter wel een nadeeltje van de Balaur. Als de interne bezel te vaak (naar mijn zin) verkeerd staat dan zal hij niet lang in mijn bezit blijven. Maargoed, dat ga ik wel meemaken.
Enkel als de minuten exact opgelijnd zijn.
Het gaat niet om de seconden, want die kan je op die grote wijzer aflezen. Daarom noemen ze die ook wel de secondewijzer Het ging over het af lezen van de minuten.
Ook zonder minutenstreepjes is een horloge goed af te lezen. Je ziet het verschil tussen de 3 en 4 in een oogopslag, dat hebben we zo geleerd en dat is tevens het voordeel van een analoog horloge
Neem bijvoorbeeld deze 3 schoonheden
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Oké, daar heb je een punt. Blijft het feit, dat ik die zonder leesbril niet kan zien en toch weet hoe laat het is
In dat geval zal A een betere keuze zijn
Schoonheden ???
Ja toch, geen vlekje te bekennen
Ik vind het Kontik duo beter afleesbaar dan de eerste. De perfect gepositioneerde minuten-stipjes helpen mij daar bij
dubbel, kan dus weg.
Eens
Die middelste oog best rustig zo. Je hebt enerzijds het voordeel van een strakke plaat, anderzijds heb je de strakke streepjes als je toch graag de minuten goed wilt kunnen aflezen.
Bovendien wijken de streepjes dan af van de rondjes op de reguliere Balaur.
P.S. Wel verwarrend dat je de volgorde hebt veranderd. Nu denken sommigen straks nog door dit plaatje dat de middelste optie B is… Of probeer je stiekem de stemming te manipuleren
Maaaar …die streepjes zitten op de draaibare bezel en dus niet vast en kunnen iets verdraaien.
Dan kom je zomaar een minuut te laat op een afspraak!
Als je toch niet precies wilt weten hoe laat het is, kan je beter een Meistersinger kopen.
Als je afspraken tussen de 5 minuten (13.03-14.07 etc) maakt is dat een risico’tje ja…
Inderdaad. Ik kwam er helaas te laat achter om het plaatje nog te kunnen wijzigen. Een begrijpelijke maatregel van de forumsoftware, maar soms onhandig.
Nee ik zou niet weten waarheen ik het moet manipuleren. Ik ben er zelf nog steeds niet uit. Met een beetje geluk maakt mijn stem straks het verschil niet meer, en hoef ik niet te kiezen
Ik weet niet meer of de 2e kroon ook geschroefd is? Bij de lld is ie dacht ik geschroefd en dan kan ie niet meer verdraaien.
Er zijn echter ook veel compressor achtige horloges waarvan de 2e kroon niet geschroefd is. Daarbij kan de bezel wel per ongeluk verdraaien.
Ik vind t persoonlijk niet lastiger vh aflezen/te laat komen v n enkele minuut of 2.
Ik vind t eerder niet mooi als de indexen schreef staan.