HFLE 2016: laatste stemronde!

D graag!

1 like

Hmm. Ik hou het graag spannend, en wil toch nog even vermelden dat ik pas een kwart van de stemmen binnen heb, maar ondertussen heeft er nog niemand niet D als eerste keuze.

Dat is bij de andere rondes nog niet voorgekomen. Achter de schermen was het vaak spannender dan het in de thread leek. Maar goed, wie weet :grin:

Odd, heb via de mail D gestemd hoor… Wellicht dat je mail account e.e.a. als spam aanmerkt of belangrijk?

Makkelijkste keuze dit D

Aangezien het mijn eerste limited wordt en ik dit wil weten gaan A en B afvallen. Leuk dat ‘wij’ beloond worden voor hey vroege(re) instappen en dat de serie bij 50 stopt. Als et één buiten de boot valt dan klopt het Ferrari adagium mooi. Je moet er altijd één minder produceren dan je kunt verkopen!

3 likes

Da’s dus duidelijk D.

Beetje saai maar ook ik ga voor D.
Dit wordt zo te zien een saaie ronde zonder discussie.

1 like

Ook D voor mij.

2 likes

:sleeping: , de vorige rondes waren veel leuker om te volgen…
Ik ben niet ingestapt maar wil toch iedereen even feliciteren met hun prachtige HFLE !

1 like

Tja, natuurlijk D gestemd en hij is prachtig :heart_eyes:
Nu begint het lange wachten :disappointed:

Niemand niet…2x nee is ja…dus iedereen heeft D gestemd.

1 like

Hij is prachtig geworden!
Zoals eerder gezegd ben ook ik een beetje verliefd geworden op dit horloge, alleen hield de geborstelde grijze plaat mij tegen, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Voor jullie is het wachten begonnen, voor mij rest nog één stemronde… blauw of zwart!

2 likes

Oops :flushed:

Welkom aan boord @bordewolf

1 like

Saai, maar ook hier D.

Mooi resultaat hoor mannen! Het is dat er andere horlogeplannen zijn en er net een nieuwe woning is, anders was ik graag ingestapt.

1 like

D is top :thumbsup:.

Oeh man, verheug me nu al op dit horloge.
Zomers de stalen band of een grijze of donkerblauwe canvas band, blauwe Isofrane…
Benieuwd of een “Santoni” achtige band als beneden, grote schub alligator, wellicht nog wat lichter dan op dit plaatje zou staan…?

3 likes

Ach, op termijn komen er vast wel een paar te koop!

1 like