HFLE 2016: laatste stemronde!

Ik kies A! (omdat ik lekker rebels wil zijn en het toch D wordt :wink: )

Trouwens wel de max dat er maar 50 gemaakt worden!

1 like

Ik zeg: D!

Me likeD

Ha, C voor mij. En tweede keus D :slight_smile:

Ik verheug me er ook op. Hier heb ik nog een Aevig bandje liggen van blauw brandslangenleer, dat lijkt me ook gaaf staan.

1 like

Twijfel gaat er niet meer komen, ik henn gestemd:

1 like

Hier zit een spijtoptant. Te lang gewacht en nu achter het net gevist.

Ik ben zelf een grote fan van Aevig. Had afgewacht of er een blauwe of een zwarte wijzerplaat gekozen zou worden. Helaas was er gekozen voor een zwarte wijzerplaat. Ik ga nu voor de normale balaur met een blauwe wijzerplaat. Had de balaur ongeveer een maand geleden mogen bewonderen bij Chip thuis. Het horloge zag er geweldig goed uit.

Gefeliciteerd allemaal met de unieke kans om een HF LE te bemachtigen.

3 likes

Hoe worden de nummers nu vast gesteld. ADH van betaling binnenkomst de eerste keuze? of volgnummer?

Ook voor mij ook de D-versie.

Geweldig horloge!!

gestemd: D en C.
@dialstatic: mijn mailprogramma crashde bij verzenden mail. Wanneer niet ontvangen, wil je dat even laten weten.

Verzonden items checken?

1 like

Daar staat ie in. Maar dat zegt niet alles. Maar ach, D wint toch.

2 likes

D natuurlijk. Zal voor de vorm een mailtje sturen.

2 likes

Heb de reis naar dit prachtige eindresultaat met spanning gevolgd. Allen hulde voor het vormen van dit prachtige horloge!

1 like

Schiet mij overigens iets te binnen :fearful: Bij de eerste voorstelling van de Balaur die als basis zou dienen voor onze HFLE2016, hebben we blauwe en groene lume gezien. Welke kleur gaat het nu worden?
Nogmaals dank en Top prestatie geleverd mannen :+1:

P.S. mijn voorkeur ligt bij blauw :sunglasses:

1 like

Er was toen veel animo voor het blauwe line dus daar ga ik eigenlijk een beetje vanuit. Wel een goede vraag!!

Goede vraag, ben ook benieuwd.
Voorkeur voor blauw :wink:.
Mvg. Bertjan

Hier exact hetzelfde… Begon te kriebelen, maar toch maar niet gedaan.

Achteraf wel balen, had erg graag ons nieuwe huisnummer willen hebben…

1 like

Turborondje zo!