HFLE 2016: laatste stemronde!

Ik heb de prototype van de Balaur in m’n handen gehad bij Chip thuis. Ik was juist enorm positief verbaasd over de stalen band. Hij voelt enorm goed om de pols. Verder is het uniek design die in het echt er veel beter uitziet dan op de foto’s.

1 like

Ik bedoel meer esthetisch, op de foto’s en renders die ik tot nu toe heb gezien… Maar ik laat me graag positief verassen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso weinig verwachtingen heb.

Enige verwachting: Qua microbrands heb ik alleen een setje Obris Morgan’s gehad, prima kwaliteit maar ik verwacht wel net wat meer van de Aevig Balaur. Esthetisch hoop ik dat hij me ook gaat verassen in real life, ik verwacht dat ik hem op leer mooier ga vinden.

2 likes

Ik ben benieuwd hoe de HF LE er in het echt uit zal zien. Hoop dat iemand er een mooie review van zal maken. Ikzelf ga waarschijnlijk voor de standaard blauwe variant van de balaur.

3 likes

Saved by the bell! Met de hakken over de sloot, dat wel! Berichtte ik gisteren dat ik achter het net viste (en wat ik bedoelde als het uitwerpen van een spierinkje), vandaag kan ik melden, dat ik aan boord ben! Ik heb het aankooprecht overgenomen van een gewaardeerd HF lid, waarvoor hartelijk dank!
Al opteerde ik extreem sterk voor een blauwe dial, met die grijze stel ik me uiteindelijk ook tevreden. Alles went en - eerlijk is eerlijk - het is een dijk van een klok aan het worden!

5 likes

Het is officieel: voor het eerst kunnen de stembussen eerder dicht want het gaat optie D worden!

Met 70% van de stemmen uitgebracht is de achterstand niet langer in te halen. Op één stem voor C en één ongeldige stem (G?) na, heeft iedereen voor D gekozen. Tot voor kort was het (gezien de populairiteit van C als tweede optie) nog zo dat als álle zwevende kiezers als eerste optie voor C hadden gekozen en niet voor D als tweede, het in theorie nog C had kunnen worden. Maar dat is met de zojuist uitgebrachte stem voorbij.

Heren, bedankt voor het meespelen. Het lange wachten is aangebroken!

12 likes

Mooi geworden hoor…van een redelijk drukke klok naar een mooi ontwerp :+1:

De winnaars van iedere stemronde:

4 likes

D is heel mooi!

Top, Super gaaf horloge geworden!

Zouden jullie ons tzt op de hoogte willen houden van het echte eindresultaat? Ik ben zeer benieuwd naar de band en sluiting, alsook de mooie doos die er bij zal zitten en welke lume hij gaat krijgen.

Chip had bij de huldra een bijpassende nato. Zit er bij de balaur nog een bandje of bandentooltje oid bij? Let the waiting begin… :pig2:

Volgens mij maak je een foutje. “E” is niet gekozen toen…

Ik geloof dat ik blij ben met het resultaat, nu afwachten tot de levering!

1 like

Je hebt gelijk. Probeerde aan te passen maar nu te laat. Nu dubbel plaatje :thinking:

Krijgen we ook nog te horen wat de kleur lume gaat worden of word dat afwachten?

Als iemand hem kwijt wil (kan het mij haast niet voorstellen) ik hou mij aanbevolen.

Groet Fred

1 like

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er ergens in januari wat op de markt komen. Er zitten wat flipperaars tussen :wink:

Haha, mooi resultaat! Ik wacht sowieso tot januari :slight_smile: Volgens mij wordt ie in het echt nog veel mooier dan op de renders…

1 like

Nog steeds op zoek? Wil mijn plekje afstaan.

wordt deze band ook meegeleverd? Of alleen een stalen band?

Hoi,

Sorry ben inmiddels al voorzien, je bent overigens al de vijfde die er vanaf wil😊.

Groet, Fred

Mooie uitgebreide en vooral positieve test van de Aevig Balaur op Worn and Wound.

http://wornandwound.com/review/aevig-balaur-review/

2 likes

:+1:
Maar vindt de LE toch mooier :laughing:

Origineel

LE

3 likes