HFLE 2016: laatste stemronde!

@cliogek Bedankt voor het delen en terecht een goede review voor de Balaur. Wat een schitterend ontwerp! Voor mij was (…) de band één van de redenen dat ik een (gewone) Balaur wilde kopen.

Was? Jawel. In de review staat een wristshot van de reviewer die een nog smallere pols heeft dan ik. En daar vind ik hem al erg klein ogen. Tè klein.
Dus laat ik dit idee varen, helaas.

Ik vind het geen smalle pols. Mooi formaat en schijnbaar een goede pasvorm. Wordt met Speedmaster vergeleken.
Ook oogt een blauwe plaat met zwarte interne bezel kleiner dan wanneer alles dezelfde kleur heeft.

1 like

Ben ik blij dat het niet de blauwe is geworden. Grijs is vele malen mooier.

3 likes

had ook voor “blauw” gestemd, nu ben ik blij dat die het niet is geworden :frowning:

4 likes

Ik had heel hard getwijfeld tussen blauw en grijs. Toch grijs gekozen. Nu ik de foto’s zie van W&W, had ik nooit gedacht dat het lichter was. We mis ik de combi streepjes en bolletjes

Bedankt voor het delen! Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden in December. Ik schat de kans op 50/50 of ik het in het echt wat vind.

Ik vond het iig leuk een keer mee te doen aan een HFLE :)…

Meedoen is leuker dan winnen.:wink:

2 likes

Is ook zeker geen smalle pols, maar smaller dan mijn pols.
Ik vind het wel jammer, want zhet zijn mooie horloges, zonder meer.

Dit is natuurlijk wel render tov. Foto.

De P1lot One gemist?

In die periode liepen @logie en ik nog met een tweedehands Steinhart

4 likes

Nog maar drie maandjes slapen!

1 like

Jullie zijn allemaal winnaars wat mij betreft hoor!

1 like

Hahaha ja klopt wel! Ik was er toen nog niet aan toe 500,- voor een horloge te betalen… Die 500,- is in een jaar flink opgerekt, meerdere keren ook…

Zover dat ik nu voor de fun aan deze hfle meedoe, miss leuk voot naast mn subc :blush:

1 like

Nu alle stemrondes voorbij zijn en de gemoederen iets wat gezakt.
Ben ik best benieuwd naar wat @AEVIG-C er van vind?

Is hij er blij mee?en wat hij liever anders had gezien.?

3 likes

Daar hoor je vast niks meer van. Volgens Instagram zit hij nu in Hong Kong vast van ‘ons’ geld (aanbetaling)! :japanese_ogre::yum::laughing:
Zonder dollen, hij zal wel druk zijn met van alles en nog wat t.a.v. zijn werk om ons in december versteld te doen staan.

2 likes

Nou, bij mij weten hebben ze ook internet in Hong Kong :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zeg, even wat anders… Wat doen we nu tijdens dat lange wachten? Kleur van de lume proberen te raden?

kunnen ook al beginnen aan de HFLE2017 :smile:

Haha, nee joh, dat is zonde van de voorpret van de HFLE2016.

1 like