ben nog wel benieuwd of die (leren?) band die op de foto’s staan er ook bij komt. Vind dat wel een fraaie combi!
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/6/e/6efead98c0c3d9a5849cf3b0fa8fbf42c64e5c28.jpg
HFLE komt gewoon op staal. Geen extra gratis (doet je Hollanderschap eer aan) band.
zal vast ergens te bestellen zijn toch? I like it!
Ik ook…
De stalen band moet ik nog even irl zien want is niet mijn ding denk ik.
staal lijkt me ook mooi, maar deze leren lijkt me ook erg mooi passen
Is een render, band bestaat niet echt
Mooi!
The same here… Ik heb al een Hirsch Medici besteld. Ik denk dat zwart leer (aansluitend op dr kast) mooier staat dan staal!
Ik begreep dat er vanuit Aevig / het team nog wel gekeken wordt naar een bijpassende keren band. Deze zou je dan optioneel bij kunnen bestellen.
ok, thnx voor de info. Wellicht tzt maar toch nog zoiets zoeken…
Jij vond het op leer lijken? Ik vond het meer op een nato’ish bandje lijken op de renders.
Zo heren,
Net een aantal dagen terug van Hong Kong.
Heb geen laptop meegezeuld en werken met apps op een telefoon of tablet is ook behelpen.
Nu bestellingen en vragen van klanten verwerkt.
Lume wordt geheel blauw zoals in de render van Arjan.
Puntjes op de i heb ik nogmaals besproken met de fabrikant.
De draak op het achterdeksel wordt op een aantal knelpunten aangepast zodat het patroon van vervlochten draken delen duidelijk is.
De stalen band wordt zwaarder doordat de middelste links apart worden vervaardigd.
De middelste link wordt 5mm dik op het hoogste punt en de gepolijste kanten kunnen netter/scherper worden afgewerkt dan in de faux 3-link van het prototype.
De verstelbare sluiting heeft aan beide kanten micro verstelgaten (meeste sluitingen zijn aan één zijde geïntergreerd met de band). Hierdoor zou je ook de stalen band kunnen vervangen door een rubberband.
Overigens de Seagull versie van de Balaur niet op display gezien bij SG.
Allereerst ontkenden ze enige betrokkenheid en een dag later met plaatjes erbij uit hun TaoBao catalogus hadden ze de brutaliteit te zeggen dat ik misschien hen had gekopieerd. Uiteindelijk kwam het erop neer dat zolang ik geen patent heb, zij vrijgepleit zijn van copyright zolang het geen één op één gelijkenis vertoond. Alle gelijkenis is toeval.
Stijlkopieën en juristen. Wordt niks, zinloos. En weer door.
Tuurlijk, je maakt een inferieur Chinees prulleke na en hangt er een gerenommeerd Zwitsers uurwerk en fraaie afwerking in. That’s life… Sure…
Goed nieuws in je post, ik kan echt niet wachten tot het december is! Eindelijk wat gaafs onder de kerstboom
Klinkt goed! Ik persoonlijk ben errug blij met de blauwe lume!!
Gisteren de inschrijving van Rob (VintageOmega1) mogen overnemen
Was voornemens een Mido Multifort aan te schaffen in de zelfde kleurstelling maar deze is naar mijn mening nog een stuk mooier geworden. Ben benieuwd naar de look & feel in real life. Laat december maar komen!
Goede beslissing