HFLE 2016: tweede stemronde!

ik ga lekker “B” stemmen…

Als je mij met die sokken ziet snap je waarom ik ze aanhield!

1 like

Vraag je nu toestemming of advies? :sunglasses:

geen van beide…

:joy::joy::joy::joy::joy:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Ik zou dit klokje sowieso lekker casual dragen in plaats van bij een pak :joy:

1 like

precies mijn gedachte! :wink:

En ga je daarmee wachten tot 'ie in de horlogemarkt verschijnt? :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Casual sowieso. Maar lijkt me wel handig als “beach to boardroom” mogelijk was. Vergemakkelijkt de keuze. Ik vind ze allemaal mooi :scream::scream:

Aan het Team.
Hoe oranje is oranje?
Ik heb ooit een PO blauwe wijzerplaat met oranje seconde wijzer gezien. Dat waa oerlelijk. Is er een RAL kleurcode bij?

Kon ook een SM geweest zijn. In ieder geval een omega.

Deze is in het brainstorm topic al eens voorbij gekomen, denk dat dit het wel ongeveer zou kunnen worden.
Pin me er nu nog niet op vast!

https://www.ralkleuren.com/ral-2005-briljantoranje

1 like

Ik vind grijs t mooist. En aangezien de reguliere een gepolijste seconde wijzer heeft zou ik deze limited en oranje seconde wijzer geven. Dus optie d.

Daarnaast zou ik em ook de dubbele bezel indexen geven maar met als afwijking ipv een timer de duikers indeling zoals je wel op een 300 wr duiker mag verwachten.

Ik wacht af tot het laatst met mijn besluit om in te stappen. Ik heb weinig trek om geld in te leggen voor iets wat ik misschien niet mooi vind.
Dat gezegd te hebben vind ik t wel n leuk project en draag t n warm hart toe.

3 likes

We stemmen de tint oranje in samenspraak met Chip (die als designer een oog heeft voor dit soort zaken) af op de wijzerplaatkleur die uit deze ronde komt. Maar zelfs dan zie je het pas ècht als de samples binnenkomen.

Maak je geen zorgen, donkergrijs/oranje en blauw/oranje zijn beide klassieke combinaties en we zorgen in elk geval dat het mooi wordt :thumbsup:

Begrijpelijk. En ik ben het persoonlijk trouwens eens met je voorkeuren. Voor mij was dat overigens een reden om wèl al meteen financieel te committen: zodat ik, naast organisatorische verantwoordelijkheid, ook een echte stem zou hebben in hoe 'ie eruit komt te zien. De kans is groter dat het wordt wat je wilt, als je nu al meedoet. En als je het straks ècht niks vindt, kun je altijd je optie verkopen.

1 like

Snap wat je bedoelt. En heb t ook overwogen. Maar ik ben geen flipperaar. Ik probeer daarom steeds vaker alleen horloges te kopen die ik echt in mn verzameling wil. En dat gaat in dit geval even niet. Het zij zo.

Ik hou jullie project wel met interesse bij.

2 likes

Is er al besproken of de bezel kleur kan veranderen?

Bij de blauwe plaat vind ik de donkere bezel veel minder passen dan bij de grijze. Wat toch nog een grotere invloed van een seconde wijzer heeft. Imho

Bedankt voor de info. Zo spat het sportieve imago helemaal eruit. Ik had liever iets minder felle kleur oranje gewild. Moet het nog even laten bezinken. Ik neem dit mee in mijn besluit.

Ik ben het daarmee eens. Ik vind de zwarte bezel bij de blauwe brushed plaat ook maar niks.

Maar om je vraag te beantwoorden: als de keuze op de blauwe plaat valt, dan komt er een stemronde over de kleur van de bezel (zwart of blauw). Maar hou er rekening mee dat er geen enkele garantie is dat die stemming op een blauwe bezel uitkomt.