HFLE 2016 Wie heeft hem nog?

Ik kwam net telaat op het forum om mee te doen met de HFLE16, Toch via een ruil dit horloge in bezit gekregen. Het is 1 van mijn meest gedragen horloges,

Mooi product van Aevig :+1:

Hoe gaat het met de rest van de HFLE16’s ?

6 likes

Ook goed😁

Het is mijn meest gedragen horloge in 2017 en misschien 2018 ook😉

Nog een vraagje: heb je ook verschil in de kleur van de lumeverf tussen de wijzers en de uurmarkeringen? Bij mijn zijn de wijzers iets witter

4 likes

Dat was al vanaf dag 1.

Mijn Aevig is nu het trotse eigendom van een PostNL medewerker gok ik. Bij verzending naar Amerika is hij namelijk spoorloos verdwenen =)

Ik heb de mijne ook nog.

4 likes

Die van mij heb ik niet meer, maar als het goed is nog wel binnen het forum :smiley:

2 likes

mooie band!! welke is dat?
had het ook een tijdje op een leren band, maar vond het gat tussen band en horloge kast te groot. (kon niet op het woord komen)

2 likes

Hier de HFLE 2016 nummer 20. Ik ben tot nu toe van het type “eens mijn horloge, altijd mijn horloge”. En dat is bij dit horloge heel makkelijk te handhaven, want ik vind het een geweldig mooi horloge, dat prima loopt en waarbij het leuk is af en toe een andere band erop te zetten. En inderdaad, @Kenleaf, dat gat tussen band en kast vind ik vaak ook te groot. En dan maar weer terug op de oorspronkelijke band met die fijne fijnverstelling.

4 likes

Nummer 6 meldt zich.

4 likes

Nummer 10 ook nog aanwezig ,gewoon een fijne klok :+1:

5 likes

Ook nummer 2 gaat nergens naartoe. Draag hem vaak.

3 likes

Geen originele deelnemer, maar ook de mijne is ook nog steeds hier.

4 likes

Mooie foto ook! Huldra op rubber in de achtergrond?

1 like

De Aevig Valkyr staat ook nog op mijn lijst.

1 like

Snel bestellen dan: niet meer alle varianten zijn nog leverbaar.

1 like

Ik heb vaak op het punt gestaan. Maar de kleuren combo’s houden me tegen.

Op brandweerslang :grin: (die staat overigens ook leuk op de Balaur, want zo draag ik hem momenteel)

3 likes

Hier ook nog aanwezig, draag 'm veruit het meest :slight_smile:

Wel heb ik 'm geheel laten beadblasten.

4 likes

Jup, heeft een maand en een klets Canada overleefd en is daar niet van de pols geweest. Van kanoën op de Pacific in de Tofino Inlet, tot effe zwemmen in Lake Garibaldi tot in de brute hitte in de Alberta badlands.

Het ding is wel een tankje.

Nr 49/50

8 likes

Heel mooi horloge !!
Hoeveel zijn er van ?
Wat is de ratio van de afwisseling wit en oranje ?
5-25 wit en dan oranje.
Ook de minuut indexen wisselen voor mij onlogisch van kleur.
Is ongetwijfeld in het woud van berichten terug te vinden maar wellicht dat iemand zo het antwoord wil geven?

Nummer 8 in bezit gehad en weer verkocht. Met name de te dikke sluiting van de metalen band stoorde mij.