HFLE 2019: Discussie en voorstellen

…correct zie ik ook net…my bad…me puntmuts op en in de hoek staan :wink:

1 like

Our bad, ik had via de ING rentepuntenwinkel een kortingscode van 10 euro… no go :roll_eyes:

1 like

Super gaaf!! Ik wacht nog heel even. Als het hier niet doorgaat koop ik de titanium versie met blauwe wijzer.

1 like

@Vigorelli

Krijg ik je toestemming om met het Stowa design aan de slag te gaan. Desnoods samen?

Ik hekel een overloos gezwets omtrent details. Vooral van mensen die een mening hebben, maar anderen het werk laten doen. Hulde voor de initatiefnemers!

Likes voor een HFLE 2019 in het prille 2019! :smile:

10 likes

Wat zou het HF zijn zonder oeverloos gezwets over details? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind de 37mm INOX best een cool idee. Laten we echter niet te hard van stapel lopen: we weten vooralsnog niet eens of de HFLE2018 door mag gaan. Als dat zo is, volgt er nog een stemronde en komen er vast nog meer coole voorstellen (…zoals een Aevig Thor bijvoorbeeld :wink:)

2 likes

Is er al een tipje van een sluier?:smiley:

1 like

http://images.slideplayer.nl/33/10221235/slides/slide_9.jpg

1 like

3 jaar internationale garantie!

2 likes

Klinkt als GAAF! Ik ben benieuwd!

3 likes

Mooi, mooi! Maar hoe is dat verder geregeld met waar je het horloge kunt aanbieden etc?
En, de garantie is uiteraard verdisconteerd in de prijs. Nou ja, zo is er altijd wel wat.

1 like

Na aanleiding van t topic van @GMTplus1 de briljante :wink: ingeving om ook na te vragen wat de titanium & carbon kasten kosten… Volgens mij is dat ook nog nooit gebeurd… Of was de P1lot One titanium?

1 like

hij is door @Arie_Kabaalstra gemaakt dus wat denk je? :smile:

2 likes

Tsja, dat dacht ik dus. Maar misschien om kosten te besparen in staal geproduceerd. Thanks voor info! :slight_smile:

Ik weet vrijwel zeker na het zien van de msrp dat het m niet gaat worden :wink:

1 like

Poept een beer in het bos?.. is de Paus Katholiek?.. heeft Pinokkio een houten LLL… leuning?..

Tuurlijk is de P1lot One van Titanium… ik bewerk niet anders… RVS is voor keukengerei tenslotte… :slight_smile:

4 likes

Stalen kasten zouden bij mij meer gaan kosten… want… ik zou er allemaal speciaal gereedschap voor aan moeten schaffen… omdat alles wat ik aan gereedschap in huis heb is afgestemd op Titanium…

Carbon, daar zit ik ook nog aan te denken… maar verder dan denken ben ik nog niet gekomen… Lijkt me wel een mooie om Titanium en Carbon te combineren… maar… da’s van later zorg…

1 like

Nog geen besluit genomen over het doorgaan van de hfle18… Dan wacht ik maar met enthousiast nieuws :sunglasses:

1 like

Ziet er gelikt uit hoor.

1 like

Some say he eats from a titanium plate
Some say he even has a titanium toilet
All we know is that he is called @Arie_Kabaalstra

14 likes

Het is oorverdovend stil rondom een eventuele HFLE 2018. Komt er nog eentje, zo niet dan toch maar inschrijven op de Maen op Kickstarter. https://www.kickstarter.com/projects/maenwatches/vintage-inspired-dive-watch-with-eta-2824-2-swiss?ref=f2u1ii

1 like