HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Mooi, mooi! Maar hoe is dat verder geregeld met waar je het horloge kunt aanbieden etc?
En, de garantie is uiteraard verdisconteerd in de prijs. Nou ja, zo is er altijd wel wat.

1 like

Na aanleiding van t topic van @GMTplus1 de briljante :wink: ingeving om ook na te vragen wat de titanium & carbon kasten kostenā€¦ Volgens mij is dat ook nog nooit gebeurdā€¦ Of was de P1lot One titanium?

1 like

hij is door @Arie_Kabaalstra gemaakt dus wat denk je? :smile:

2 likes

Tsja, dat dacht ik dus. Maar misschien om kosten te besparen in staal geproduceerd. Thanks voor info! :slight_smile:

Ik weet vrijwel zeker na het zien van de msrp dat het m niet gaat worden :wink:

1 like

Poept een beer in het bos?.. is de Paus Katholiek?.. heeft Pinokkio een houten LLLā€¦ leuning?..

Tuurlijk is de P1lot One van Titaniumā€¦ ik bewerk niet andersā€¦ RVS is voor keukengerei tenslotteā€¦ :slight_smile:

4 likes

Stalen kasten zouden bij mij meer gaan kostenā€¦ wantā€¦ ik zou er allemaal speciaal gereedschap voor aan moeten schaffenā€¦ omdat alles wat ik aan gereedschap in huis heb is afgestemd op Titaniumā€¦

Carbon, daar zit ik ook nog aan te denkenā€¦ maar verder dan denken ben ik nog niet gekomenā€¦ Lijkt me wel een mooie om Titanium en Carbon te combinerenā€¦ maarā€¦ daā€™s van later zorgā€¦

1 like

Nog geen besluit genomen over het doorgaan van de hfle18ā€¦ Dan wacht ik maar met enthousiast nieuws :sunglasses:

1 like

Ziet er gelikt uit hoor.

1 like

Some say he eats from a titanium plate
Some say he even has a titanium toilet
All we know is that he is called @Arie_Kabaalstra

14 likes

Het is oorverdovend stil rondom een eventuele HFLE 2018. Komt er nog eentje, zo niet dan toch maar inschrijven op de Maen op Kickstarter. https://www.kickstarter.com/projects/maenwatches/vintage-inspired-dive-watch-with-eta-2824-2-swiss?ref=f2u1ii

1 like

Mee eens. Maar Jur moet met de eindbeslissing komen. Tot op heden is die er niet gekomenā€¦

Is er al nieuws?

En anders zet je er LE 2018 op en ben je van het wachten af :slight_smile:

Ik ben erg benieuwd naar de voorstellen voor Aevig en Dumet.

1 like

Als ik het goed begreep gaat dat hem dit jaar sowieso niet worden maar misschien in het duurdere jaar wel.

Oh dat heb ik even gemist. Zou erg jammer zijn.

Ik loop nog niet zo lang rond hier en volg dit topic met belangstelling.
Er is hier al veel gezegd en er is door een aantal van jullie al veel energie in gestoken.
Het lijkt er op of nu iedereen zit te wachten tot de hoofdpiet op een knop drukt en het proces weer verder kanšŸ˜Ž
Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Groetjes
Henk

3 likes

Gewoon met de huidige ongoing projecten naar de HFLE 2019 werken;

Alle voorstellen binnen tegen eind AUG,
Kiesronde + inschrijven in SEP/OCT wanneer iedereen terug is uit verlof.
Daarna heeft het team een 6tal maanden om naar uitlevering te werken in de vroege lente van 2019, zo net voor de zomer, zodanig dat iedereen nog een 8tal maanden gedurende 2019 van de HFLE 2019 kan genieten.

1 like

Is er een speciale reden om de 2018 editie over te slaan?