HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Ik heb nog geen Seiko in de collectie. Willen die niet nog een Limited maken? :joy:

Of we laten 50 Seiko-HF-modjes door @HanDavinci maken. :man_shrugging:

:t_rex:.

1 like

Ik…ik vind dit niet zo’n slecht idee eigenlijk! Zou wel een échte HFLE zijn zo…
Alle SARB017’s opkopen en er een blauw plaat in stoppen!

1 like

Haha verdomd normaal uiteraard maar wel lekker op acht minuten fietsen van Utrecht centrum, dus op het fietsje naar de markt, kroeg, ruime keus in restaurants, musea, theater en at last goede bioscopen.

Goed biefstukje is niet te versmaden maar niet iets wat onder “ècht” uit eten valt

Lang geen gekke kleurencombinatie zo. Doet me denken aan mijn Oris Aquis, dus zou 'm dan dit jaar wel overslaan… Maar zou best een leuke hfle kunnen zijn zo.

Hoezo heb je je hele verhaal veranderd? Vond het miljoenenhuisje gefourneerd door paps en mams wel geinig.

Wijzerplaat mooi maar die bezel, liever ook blauw dan

Een dikke leeuw erop? Voor Memphis Depay werkt het ook. :wink:

image zou je deze anders eens blauw-blauw willen shoppen :grinning:

Ik vind het zo prima, maar ik weet niet in welke mate we de bezel kleur ook kunnen kiezen hoor :stuck_out_tongue:

Kan je eens vragen wat er wel/niet aangepast kan worden? Dan kunnen we schetsjes maken die haalbaar zijn. Vraag van mij: kunnen er wel/niet tekstjes op dial geprint worden?

Even vanuit mijn ervaringen wat Chinese fabrikanten doen.

Dezelfde wijzerplaat in een andere kleur is gratis.

Dezelfde rehaut ring in andere kleur is gratis

Dezelfde stijl bezel insert in een andere kleur is gratis

Andere kleur wijzers is gratis

Andere wijzers, mits standaard leverbaar is gratis

Inscripties achterkant is gratis

Opdruk wijzerplaat/rehaut anders, kleine meerprijs voor een nieuw stempel

De rest is tegen normale ontwikkelingskosten

2 likes

Als het een Maen wordt, dan haak ik af. Niets mis met het merk, maar ik heb al een Halios op komst en qua looks lijken die teveel op elkaar.

Mooi meer geld naar mijn grail

2 likes

Ik ben niet eens bereid om er eentje te maken die niet volledig mijn eigen idee is :upside_down_face:
Laat staan 50 :smile:

4 likes

@HanDavinci als je een voorstel indient is het toch jou smaak alleen proberen het grote gros mee te krijgen.
Maar gezien je kunsten zal dat niet zo moeilijk zijn.

3 likes

Niet zo heel moeilijk, 42mm, mechanisch uurwerk, liefst ETA, prijs <250 euro.

Of zoiets :yum::joy: ?

7 likes

Gaaf, ik vind het wel een gaaf horloge, leuk HFLE potentieel in mijn ogen (en ja, ook gezien de prijs, zoals wel meer gezegd lijkt me de HFLE voor de meesten een ‘‘gimmick’’ dan iets waar de meerderheid 1000€ voor uit zou trekken.

1 like

De steinhart 39mm zou ik ook wel aanlokkelijk vinden hoor… iemand contacten @steinhart? :smiley:

1 like

Zwarte rehaut in de long beach :raised_hands: :ok_hand:

Ikke

nein, wir verkaufen unsere Modelle nur so, wie wir sie im Shop präsentieren.

Danke