HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Wel risicovol dit anno 2018…

4 likes

En daarom zijn de ‘budget’ jaren om de HFLE ook voor die mensen toegankelijk te maken… Dat bijt elkaar dus niet. Of deze mensen moeten persé elk jaar een HFLE willen aanschaffen, maar dat strookt weer niet met het beperkte budget wat zij zouden hebben.

Met andere woorden, een budget en een premium jaar. Om en om.

2 likes

Kan ik al een voorkeurnummer doorgeven?

4 likes

Omdat, ondanks het een leuk horloge is, het onwaarschijlijk lijkt dat alle leden hier op het forum dat horloge in die prijsklasse liever gaan kopen dan waar ze zelf naartoe aan het werken zijn.

Maw:

Jef zoekt een seiko MM300
Pol zoekt een Omega Constellation
Ide zoekt een paarse IceWatch

Het zou straf zijn dat ze allemaal heil vinden in datzelfde HFLE horloge dat aangeboden wordt hé…

3 likes

Tuurlijk, maak je vooral geen illusies over het niveau van de modale Nederlander… wonend in een jaren tachtig nieuwbouwwijk in een oude groeikern buiten de echte stad waar niks te beleven valt, geen theater, geen musea, weinig cultuur, geen groot aanbod winkels en restaurants, in menig geval zelfs geen treinstation. Maar waar hij wel heel gelukkig is want zijn huisje dat hij in 1990 kocht voor 125.000 gulden is nu wel even mooi 245.000 euro waard!

1 like

Een paarse Seiko Constellation. Done, iedereen blij

1 like

Daar heb ik mijn twijfels over. Zelf zou ik liever ruim €650 voor een Stowa HFLE uitgeven met een echte geschiedenis en merk erachter dan €250 voor een ‘net niet’ horloge

10 likes

Ajjj deze komt hard bij me binnen. :pensive:

Hèhèhè! We zouden hem om ieder risico te vermijden de HFLE “Grauwe Eeuw” kunnen noemen…

1 like

Om heel eerlijk te zijn, van de laatste fromanteel die ik in mijn hand had, een limited edition van de luchtmacht (zwager werkt daar en heeft er 1)), was ik niet erg onder de indruk…

Nu weet ik niet welk budget er was… Maar toch.

Kijkend vanaf het dakterras van je penthouse

1 like

Een maen lijkt mij een leuke optie, echter zou ik hem persoonlijk bij de kickstarter bestellen, al helemaal als de prijs gelijk is.

Als voorbeeld de balaur; de standaard blauwe dial was schitterend, de hfle met oranje accenten, tsja, meh.

Een Pellikaan hfle echter…

3 likes

Ik vind Maen geen serieus horlogemerk dat het overwegen waard is moet ik bekennen… :roll_eyes:

4 likes

Mee eens :slight_smile: Wat is die Stowa met blauwe dial gaaf :star_struck:

2 likes

Ik ga pas wat overwegen als er voorstellen komen :peace_symbol:

:t_rex:.

Nou ben ik wel benieuwd in wat voor villa jij woont :wink:

Trouwens, een biefstuk van Loetje is wel smullen!

3 likes

Hierbij een eerste schets van de MAEN. Wat denken we er van in deze kleurstelling?

13 likes

Staat hem goed. :+1:

I like.
Nu nog ff de kroon maar de andere kant.

En uitgezonderd jij hebt hem bekeerd met die prachtige longines :rofl:

1 like