HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Plus een.
Zeker met n sw200.

1 like

Mooie voorstellen.
Die Pelikaan in 40 mm steekt er wat mij betreft toch met kop en schouders bovenuit.
Dan de mooie Stowa en als derde die laatste foto van Aevum Advance.
Naargelang de prijs zou ik deze eventueel wel kunnen overwegen.

Die duikers zien er wat mij betreft in de meeste gevallen allemaal hetzelfde uit. Mooi dat zeker, maar niet speciaal. Hier en daar een minor detail wat anders, een ander naampje opā€¦ Eigenlijk steeds van hetzelfde. Tijdloos wel, maar uniek? Mm nee, dat echt niet

3 likes

Mijn versie is mooier :smile: #paintskills

6 likes

Nog niet eens zo slecht :grin:

Vind ā€˜m best cool zelfs :ok_hand:

2 likes

Heeft het Horlogeforum een huisstijl waaraan je gebonden bent? Zoals het lettertype van de HFLE opdruk bijvoorbeeld.

Denk het niet

1 like

Gelukkig nietšŸ˜‰

Idem hier

+1

Ik denk dat Unimatic ook wel te porren is voor een limited edition. Hebben ook leuke modellen in het gamma

3 likes

Of Meccaniche Venezianeā€¦

https://www.meccanicheveneziane.it/

1 like

600 euri voor een seiko-automaat?

+1 voor de Borealis Bull Shark! Het domed saffier is supervet. Kom maar op met een oranje variant oid! :smiley:

Ik had de Apex ook, als een soort van betaalbaarder tegenhanger van de bekende Hamilton Pan Europ. Vind het niet bijzonder genoegā€¦ Bryan is overigens een top vent! :+1:t2:

1 like

De bezels van de duiker krassen bijzonder snel.

Yes, please! Met steriele lunette zoals de Modello Uno U1-B!

Zoā€™n zwarte REDENTORE ARDESIA mag van mij.

2 likes

Erg goed verkopen die unimatics ook niet. Waar de meeste microbrands hun voorraad wel verkopen blijven ze bij Unimatic netjes op voorraad liggen.
De duo is wel grappig maar te duur voor een nh35.

Alles is onderhandelbaar lijkt me. Zo ook het uurwerk

Ik heb de Nereide met de swiss movement, ben niet heel erg onder de indruk van de kwaliteit.
De bezel heeft alignment problemen (wordt wel opgelost) en het uurwerk vertoont wat vreemde eigenschappen. Heeft hacking seconde wijzer, maar springt een paar seconden naar voren als je de kroon uittrekt.

De groene is ook wel chique