Zie meer verschillen dan overeenkomsten…
Assembled in Germany? Maar dat kan helpen
Zie meer verschillen dan overeenkomsten…
Assembled in Germany? Maar dat kan helpen
nice, lijkt me wel leuk als de ronde circel van de seconde wijzer wel kleur heeft.
Eigenlijk toch gewoon een standaard Maen met een andere wijzerplaat erin.
Ik denk dat er zo wel 13 in een dozijn te vinden zijn.
Wordt langzaam aan steeds gelukkiger met mijn HFLE 2017 die er nog aan moet komen.
Want dat is geen standaard EMG met een andere wijzerplaat erin?
EDIT: Leuk initiatief @septentrio, dit is volgens mij het soort limited dat de meeste forumleden aanspreekt.
Niet slecht. Én (waarschijnlijk) een bijzonder schappelijke prijs.
349 euro, ik vind dat toch schappelijk voor een custom case met etaatje erin.
Ik ook. En ik moet zeggen dat die bovenstaande Photoshopjes erg strak zijn.
Ik vind alleen dat het horloge een aluminium brushed chapter ring nodig heeft met de ticks erop, zou iemand dat kunnen photoshoppen?
Lijkt wel of Erdogan nu ook al zijn stempel drukt op onze historie.
Ze zijn mooi, maar met 44mm heel erg groot. Voor mij is dat in de categorie ondraagbaar ;-).
Heb je een voorbeeldje? Help graag maar deze vaktermen gaan voorbij mij vocabulair
Ik heb er wat mails aan gewaagd en 2 positieve reacties gekregen.
Ik gooi ze even hier in de groep om te polsen wat de reacties zijn en of het uberhaupt zin heeft hier wat meer tijd in te steken om met een wat concreter voorstel te komen.
Het gaat om Borealis die een limited willen maken van de:
Cascius, 42mm case met een STP1-11 movement voor 410 euro
of een Bull shark in aluminium bronze ook 42mm met een Sellita SW200 voor 450 euro.
Ook heb ik contact met Bryan van Aevum watches. Een micro uit Canada. Ik heb zelf de Apex GT en de advance die er aankomt (loopt nu kickstarter campagne) De horloges hebben een auto theme en ik vind de kwaliteit goed.
Dan zou het gaan om een versie van de
Apex GT ook 42mm met Seiko NH35 movement. Prijs weet ik nog niet maar huidige prijs op de website is 233 USD.
Of de nieuwe advance die ook 42mm en een Seiko NH35 movement heeft. Kickstarter prijs is 250 USD.
Afhankelijk van de eerste reacties ga ik wel wat verder uitzoeken (of niet )
Vind die laatste wel strak !!!
Ik ben altijd te porren voor een bronzen duikert. De rest…wat minder.
Misschien moet er in de regels opgenomen worden dat merken met AE in de naam sinds Aevig uitgesloten zijn😉
Aecht niet
42mm…mag de lug to lug dan wat bescheidener zijn?
Was dat zo’n tegenvaller ?