HFLE 2019: Discussie en voorstellen

[EDIT i.v.m. reactie op verkeerde bericht :roll_eyes:]

Inderdaad, zonder inscriptie en verdere modificaties wel ja.

Nog wat plaatjes van de Maen doorgekregen :wink:

7 likes

Heeft Maen deze schets al gezien, en kunnen ze dat maken?

1 like

Volgens Maen moet het kunnen, ze proberen een rendertje voor ons te maken van deze combo :wink:

2 likes

Goed geregeld, gaaf!!

1 like

Persoonlijk zou ik het gaaf vinden als de lume pip oranje zou zijn…(net als de lume pip van de Mido ocean star V in titanium, daar staat het vet gaaf in combo met een grijzige bezel insert)… maar gezien de reacties hier en daar zijn oranje accenten niet zo gewenst dit keer…

Denk dat dat het een minder ā€œallroundā€ horloge zou maken - het wordt daarmee heel sportief. Mooi voor de zomer, maar niet iets wat ik zelf naar werk zou dragen. In deze kleurstelling kan dat allebei.

Leuk weetje. Het VOC schip de halve maen ontdekte manhattan. En de halve maen is volgens sommigen het schip verwerkt in het logo van de holland-amerika lijn…

zou dit plaatje hierboven niet een gave case-back zijn ? (droom)

5 likes

top!

of de halve maen zoals afgebeeld op het achterste van de halve maen replica

2 likes

Dit kreeg ik al door, knappe piste vind ik! Laat je gerust verder gaan mocht je over ps skills beschikken :wink: (notice de HFLE 18 boven automatic)

14 likes

Hierbij met wat aanpassingen: geen rood, maar donkergrijze accenten in lijn met de bezel. Iets minder rood in het blauw. Iets lichtere bezel. Strak lettertype voor alle vermeldingen.

10 likes

Misschien een laagje vergeelde faux patina? :stuck_out_tongue:

Dat heet niet voor niets fout. :wink:

1 like

Please don’t

:stuck_out_tongue:

Gewoon continue dragen tot 2050 :wink:

1 like

Heb het blauw iets sprekender gemaakt:

1 like

Ietsje meer kleur? :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Iets te lomp geweest met selecteren, de wijzers zijn half verdwenen). :sweat_smile:

1 like

Ik vind die Maen wel heel erg op een Rolex lijken…

Ik zal eens een mail sturen naar Laco wat mogelijk is. Hebben we een gerenommeerd merk voor een schappelijke prijs. En made in Germany dus geen oeverloos gehannes met QC’s…

1 like