HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Inderdaad :slight_smile:

Ja ik wil:slight_smile:

Met of zonder Fluted Case?

'k dacht dat je het nooit zou vragen
 :slight_smile:

1 like

Zeker.
Maar voor anderen die iets meer tijd nodig hebben kan een dergelijke tussentijdse verandering van de spelregels nogal een onwelkome verrassing zijn. Op deze manier sluit je die buiten en dat kan toch ook de bedoeling niet zijn, toch?

Wel als je allesbehalve objectief bent en wilt dat jouw idee het gaat worden haha.

Snap de enthousiastme wel en dat siert 'm! Als ik een keer een poot zou uitsteken zou ik ook willen dat mijn idee het zou worden.

1 like

Nee, inderdaad niet de bedoeling. Vandaar dat ik zeg dat het dit ene jaar wel ‘pijn’ zal doen. Maar als we de timeline nooit gaan verleggen gaan we elk jaar met de deadline miserie zitten. EĂ©nmaal door die zure appel, en voor de ontwerpen die meer tijd vergen misschien al gelijk naar HFLE 2019 doorwerken?

1 like

Dat is te negatief gedacht, zo bedoelt hij het niet. Het is meer vanuit enthousiasme geredeneerd inderdaad. :+1:

Ik wacht vol ongeduld af. De vragen achter de schermen zijn gesteld door mezelf en andere leden maar het is afwachten wat mods en forumeigenaar beslissen.

1 like

Inderdaad, want als ik mag kiezen wordt het de Dumet! :slight_smile:

2 likes

I know.
Was ook niet naar bedoelt.

1 like

Ik denk dat dit wel een goed voorstel is. Ik heb wat (nog losse) ideeën lopen, maar Borealis kwam ook al terug dat ze toch echt 4-5 maanden nodig hebben voor productie. Dus dat ze eind mei wel duidelijkheid moeten hebben om nog levering in 2018 te kunnen garanderen.

2 likes

We zien wel waar het schip strand hé jongens, maar vanuit project management view zou naar voren trekken van het hele process echt veel beter zijn :slight_smile:

3 likes

Ohne bitte!

Voor mij ook zonder! :slight_smile:
Maar dat zou een fijne keuzeoptie zijn voor het forum hé :wink:

Ja graag, 38mm en als het kan mĂšt datum!

1 like

JA! Een 38mm zou top zijn!

Dus dat zijn al 4 concrete voorstellen (Maen, Laco, Aevig, Borealis) die er moeten liggen op 06/05 zodanig dat uitlevering 4-5 maand later kan gebeuren :wink:

Ik kan me voorstellen dat het voor complexere projecten al helemaal moet beslist zijn tegen dan, kwestie van de productie op tijd rond te krijgen.

38mm is voor mij te klein dus dan haak ik af. Mogelijk een idee om een poll te maken met de details zoals formaat e.d. om te zien naar welk formaat de voorkeur uit gaat. Dan kan je daar verder op borduren.

Ik vind overigens wel dat iedereen nu zaken door elkaar gaat roepen waardoor het overzicht zoek is. Iedereen praat (logisch) voor eigen parochie en dat helpt de boel niet.

Is er iemand die de ideeen bij houdt en kijkt welke lijnen er nu uit staan? En wat haalbaar is?

Of gaat het elk jaar zo? :smile:

1 like

Volgens mij komt onze Jan @Arie_Kabaalstra ook wel met iets concreet tegen 06/05 :wink: dus dat zou betekenen 5 voorstellen :ok_hand:

1 like