HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Nou, tijd om hier een streep onder te zetten.

Laten we weer terug gaan naar de inhoudelijke voorstellen en meningen. Wil je alsnog iemand de les lezen, stuur dan een PB of open een “off topic”.

8 likes

Door het artisanale karakter is het in ieder geval geen horloge voor mensen die anaalretentief zijn…

4 likes

Iemand toevallig connecties met Junghans?

Een panda Max Bill Chrono lijkt mij wel leuk! :panda_face:

11 likes

Kansloos qua prijs denk ik, al zou ik er voor gaan, nog boven de Stowa en de Pellikaan…

3 likes

Fijn, mijn nieuw grail watch bestààt niet eens.

2 likes

Alle reacties die niets met het onderwerp van dit topic te maken hebben zijn verwijderd.

Een Junghans zou heel mooi zijn als HFLE. Dan alleen mijn inziens geen chrono maar een dress, en al helemaal geen panda (weer).

Misschien een mooie duiker! Wellicht weet iemand bij welke OEM chinees Steinhart ze horloges laat maken.
Er zitten er een aantal in hongkong die die kwaliteit leveren voor merken zoals steinhart,deep blue, phoibos etc.

Ik ben oprecht blij dat @jur dit topic opgeschoond heeft. Ik wil bij deze aangeven dat ik van mijn hart geen moordkuil maak. Maar alles teruglezende had ik mij veel genuanceerder over @25tien moeten uitdrukken. Ik denk dat ik zijn wat populaire gedrag niet zo goed trek, ben ook al wat op leeftijd hè. Hij heeft gewoon de domme pech gehad dat degene waarmee hij samenwerkt de afspraken zeer slecht nakomen. Het siert dit forum dat de mensen zo achter Johan blijven staan. Jammer dat dit dan vaak erg lomp moet gebeuren. Ik hoop dan ook dat het restant van de Emg batch snel uitgeleverd gaat worden. En we gaan nu met de blik naar voren uitkijken naar de volgende hfle. Dus mannen, sorry voor mijn ongenuanceerde uitlatingen!

36 likes

Serieus :thinking:

2 likes

Ach, dat doe ik ook wel eens. Althans. Dat hoor ik mensen zeggen, zie het zelf niet zo.

Ik vergeef je :slight_smile:

3 likes

:flushed:

:face_with_monocle:

:joy:

3 likes

Ik weet dat ik ook maar net ben komen kijken op dit forum, dus ik ben niet echt goed bekend met het hoe-en-wat.
Maar het concept van een HFLE vind ik hardstikke gaaf, en ik voel er best wat voor om daar aan mee te doen.

En dan vraag ik me af of een merk zoals Hamilton hier misschien voor benaderbaar zal zijn?
Bijvoorbeeld de Khaki Field King zweeft ongeveer net binnen het voorgestelde budget.
Of ben ik nu hele vieze woorden aan het typen? (sorry)

Vieze plaatjes:

Het enige wat ik er jammer aan vindt is dat er op de wijzerplaat in de 1 en de 11 is geknipt.
Zwitsers automaat (H-40), saffierglas, 80h gangreserve, 40mm kast, ook op stalen band, daar kan ik best mee leven.

13 likes

Of een Tissot V8 Swissmatic?

(zie het anders als een voorzet voor een beter idee)

3 likes

Die Hamilton past geen tekst meer bij op

1 like

Ze kunnen er HFmilton van maken…

2 likes

Tuurlijk past dat wel!

8 likes

Dat zou wel gaaf zijn!

Beste leden,

Victorinox staat open voor een samenwerking! Ik had zelf de I.N.O.X. in gedachten in 41mm. Als er ook interesse is, is er dan misschien iemand bereid om een paar renders (zo noem je dat toch) in het topic te gooien?

15 likes