HFLE 2019: Discussie en voorstellen

victorinox en hamilton zou ik ook beide interesse in hebben!

2 likes

:heart_eyes:zou heel tof zijn die Inox in 41mm

Dat vind ik nu ook wel! :slight_smile:

Heel gaaf!
Zelf ben ik ook echter al een tijd gecharmeerd van de volgende Victorinox:
imgres


(niet mijn plaatjes)
Vind het wel gaaf dat hij een beetje tussen sportief en enigszins netjes in zit.
Of ben ik de enige die onder de indruk is van deze?

3 likes

Hmmmm… Update: ik heb de brochure gezien… Geen victorinox in 41mm… Alleen 43 en 37mm… En alleen quartz… Ik ga even navragen of ze m in automatic kunnen maken… Anders zouden we evt een ander model uit moeten kiezen…

Zou mooi zijn, go for it😉

37mm quartz is prima hoor :stuck_out_tongue:

4 likes

Zwarte is niet verkeerd

5 likes

Wanneer kan ik mijn nummer kiezen? :grinning:

2 likes

Hahaha! Ik heb enorm veel zin in dit project! Moeten we wel genoeg stemmen halen :wink:

2 likes

Zucht, weer een voorstel in dwergenformaat. #team40mmengroter

5 likes

zou een leuke zijn !

1 like

Ik vind dit met voorsprong het leukste voorstel tot nu toe - ziet er leuk uit, en een rugged toolwatch kan ik wel gebruiken, zo’n ding dat je niet naar moet omkijken.

2 likes

37mm is toch hun dames model :interrobang:

Vind je dat het op een damesmodel lijkt? Misschien is hun marktpositionering zo, maar qua uiterlijk is het totaal niet vrouwelijk…

1 like

Ze hebben er wel 1 met roze secondewijzer etc, maar dit ziet er gewoon super uit!

1 like

Ik ga vanavond kijken wat voor aanpassingen leuk zijn!

1 like

Victorinox klinkt goed! Ik heb nog nooit meegedaan met een HFLE maar in dat geval sluit ik niet uit dat ik mee doe. Heb ook geen problemen met quartz of minder dan 40 mm overigens.

2 likes

Heb de Victorinox Dive Master 500, in 43mm en dat is voor mij een ideale maat voor een tool-watch :wink:
37 is echt aan de kleine kant voor een horloge met deze uitstraling. Denk dat de dial dan klein oogt, met zo’n stevige kast. :thinking:

1 like

Sluit ik mij bij aan!:+1:

4 likes