HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Zou het meest helder en transparant zijn. Als ik meedoe zal het eerder in de <500 categorie zijn, maar ik gun het iedereen om écht iets gaafs neer te zetten in een hogere categorie. Dus van mij hoeft een goedkoper voorstel zo’n uniek Pellikaan of Subdelta idee te kapen. Iedereen die graag een goedkoper horloge wil: genoeg vis in de zee of een jaartje wachten?

Noem me naïef maar ik denk dat dit overigens gewoon kan werken, als gentlemens agreement.

:thinking: hmm misschien nog waar ook?

Ja. (Lange pauze…) maargoed als het dan toch onvermijdelijk is, misschien beter vooraf dan nadat de selectie is gemaakt :no_mouth:

Haha, touché. En dat terwijl ik in mijn omgeving bekend sta als taalnazi :nerd_face:… Ik dacht nog ‘dit zoek ik even op’ maar het moest me even (snel) van het hart :sweat_smile:.

Dank voor het kritisch zijn op het niveau van het geschrevene alhier :+1:t2:

1 like

Bijna. Die eerste x vinden we niet nodig. Het is ‘au sérieux’ (en dat ding is trouwens een accent aigu en geen accent grave) :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Haha, ik zal exotische uitspraken voortaan beter voorbereiden want nu dreigt het hele topic te ontsporen… :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::wink:

2 likes

@Vigorelli Ik kan zo snel niets vinden over de status van een Stowa HFLE. Zit er een voorstel in de pijplijn?

't Is so wie so erg stil met de HFLE 2019 discussies en voorstellen. Het bier is doodgeslagen en dat is best wel begrijpelijk, vind ik.

1 like

Hoezo best begrijpelijk?
Vind je het subdelta voorstel zo goed dat de competitie geen kans maakt?:slight_smile:

1 like

Kwantiteit omlaag, kwaliteit omhoog.

Beste begrijpelijk gezien de ervaringen met de HFLE 2017. Maar, oké, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Dit zou mensen er niet van moeten weerhouden om een idee te starten, volgens mij word 25tien niets kwalijk genomen (wat ook niet zou moeten :wink: ). Zou mensen zelfs kunnen drijven om te zorgen dat het met de HFLE19 allemaal perfect loopt :slight_smile: