HFLE 2019 trustlevel

Goedenavond allemaal,

De stemronde van de HFLE 2019 is losgebarsten en het forum schud inmiddels op haar grondvesten.
Als “newbie” van 2 maanden oud is mijn Trustlevel nog niet hoog genoeg om mee te kunnen discussiëren in de topics van het HFLE maar wat zou ik graag de gelukkige eigenaar worden van een SUBDELTA Quattro van @Motormuis
Ik heb @GhentWatch een pb gestuurd met de vraag of ik mee kan doen. Echter ben ik zo ongeduldig en bang dat ik naast de pot pis dat ik op de gok het geld alsnog heb overgemaakt.
Heeft iemand enig idee of ik überhaupt in aanmerking kom voor de eventuele winnaar of moet ik geduldig wachten tot mijn Trustlevel hoog genoeg is?

1 like

Nope, gewoon geld overmaken.

2 likes

Volgens mij maakt je trustlevel niet uit

1 like

Top! Had het al overgemaakt onder het mom van we zien wel.

3 likes

Is er een moderator @Jur (de enige die ik weet🙄)die dit kan bevestigen?

1 like

Ik zit in dezelfde situatie en heb ook gewoon gevote en geld overgemaakt. Moet gewoon goed gaan, ik heb nog niets gehoord i.i.g.

1 like

In het ergste geval krijg je het terug gestort.

Hoop ik…

1 like

Nieuwe leden zijn sowieso hun inleg kwijt, ter meerdere glorie van de "elite"
Geintje mannen, kon het niet laten. :rofl:

13 likes

Dacht al zoiets, we moeten toch ergens trustlevel mee opbouwen…:sunglasses:

4 likes

Je trustlevel is niet hoog genoeg. Maar je bent wel goed voor je geld :ok_hand::grinning:

1 like

:joy:als GhentWatch ook echt in Gent zit was ik er sowieso niet naar toe gereden om het terug te halen. Iets met kosten/baten overweging.

2 likes

Ik zit komende week in de buurt van Gent. Indien nodig haal ik jou €100,- ook wel op…:grin:

4 likes

@GhentWatch wacht op Zaventem op zijn vlucht naar Curacao naar het schijnt, terwijl hij nog eens van zijn Dirty Martini sipt. Van jullie stemcentjes.

3 likes

Ik ken nog iemand die luchtverkeersleider is. Misschien kan die hem om laten vliegen naar één of ander koud Siberisch gebergte.

4 likes

Maar even zonder gekheid. Wat een prachtig horloge heb je in de pijplijn zitten @Motormuis. Prachtig is nog een understatement. Ik zit al dagen naar de renders te kijken. De eenvoud die de wijzerplaat uitstraalt en de stoere look van de kast. Echt geweldig. En dan die roterende secondcap :bowing_man:t3:‍♂️
En dan lijkt een einzeiger me gewoon leuk om te hebben in combinatie met een handopwinder. Nog nooit ééntje geprobeerd maar het lijkt me wel wat.
Ik hoop van harte (eigenbelang) dat je gaat winnen.

3 likes

Wat een eer om zulke berichten te krijgen. Heel gaaf! Dankjewel! Hoop ik ook en dat ik hem aan je mag overhandigen.

2 likes

Trustlevel stijgt aanzienlijk bij een stem op Pellikaan :grinning:

7 likes

Creatief :wink:

1 like

Lijkt me heel tof. Had nog nooit van Subdelta gehoord (of van welk merk buiten Seiko, rolex en breitling om) maar ik vind het wel wat hebben. Ben wel een liefhebber van die stoere en ruige look en van handgemaakte Nederlandse initiatieven. Helaas zijn ze net buiten m’n financiële comfortzone maar dit alternatief is een mooie manier om met het merk kennis te maken.

2 likes

Haha. Wie bied meer??? Ook een heel mooi ontwerp hebben jullie gemaakt trouwens maar 4 wijzers tegenover 1. Tsja, ik ben op zoek naar iets wat rust uitstraalt. Heb vroeger wel een oude opgevoerde Opel gehad in die prachtige blauwe kleur. Dat was wel een mooie combi geweest.

1 like